23 شهریور 1397
شماره خبر: 201755

مجوز فعالیت چند سرویس مدرسه در کرج صادر شده است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

مجوز فعالیت چند سرویس مدرسه در کرج صادر شده است


سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: تا کنون مجوز فعالیت 2 هزار دستگاه خودرو به عنوان سرویس مدارس در کرج صادر شده که بر حسب تغییر تقاضا افزایش پیدا می‌کند. /b]
مجید استادکاظمی اظهار کرد: با شروع ماه مدرسه طبق روال هر سال شاهد فعالیت سرویس مدارس برای جابه جایی دانش آموزان هستیم. سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافرادامه داد: تا کنون مجوز فعالیت 2 هزار دستگاه خودرو به عنوان سرویس مدارس در کرج صادر شده که بر حسب تغییر تقاضا افزایش پیدا می‌کند. وی با اشاره به نظارت بر عملکرد سرویس‌های مدارس، افزود: الصاق برچسب بر شیشه جلوی تمامی سرویس‌های مدارس الزامی است و در غیر این صورت تخلف محسوب شده از فعالیت آن ها جلوگیری خواهد شد. استادکاظمی با بیان اینکه ساماندهی سرویس‌های مدارس کار ساده ای نیست، ابراز کرد: از آنجایی که نظارت بر فعالیت سرویس‌های مدارس تا کنون از سوی ارگان یا دستگاه مشخصی انجام نمی‌شد و چند متولی داشت، روند ساماندهی به کندی پیش می رفت. سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج، گفت: با توجه به این‌که نظارت بر فعالیت سرویس‌ها به این سازمان واگذار شده، امید است ساماندهی با سرعت بیشتری صورت بگیرد. این مسئول با اشاره به اینکه این سازمان آمادگی به کارگیری سرویس‌های رایگان برای مدارس استثنایی و موسسات خیریه را دارد، ابراز کرد: در این خصوص محدودیتی وجود ندارد و در صورت ارسال درخواست از سوی مدارس یا موسسات خیریه سرویس رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
[b]هر اتوبوس ماهانه 15 تا 17 میلیون تومان هزینه دارد

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به تعداد اتوبوس های فعال کرج اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 380 دستگاه اتوبوس در خطوط مختلف به شهروندان خدمات رسانی می‌کنند که برای تعمیر، نگهداری و پرداخت حقوق ماهانه راننده هر یک از آنها بین 15 تا 17 میلیون تومان هزینه می‌شود. استاد کاظمی با اشاره به نظارت بر خطوط اتوبوسرانی کرج، افزود: 14 خودروی گشت و 35 دستگاه کنترل بر فعالیت اتوبوس‌های کرج نظارت دارند تا بهترین خدمات رسانی به شهروندان صورت بگیرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود