24 شهریور 1397
شماره خبر: 201799

استفاده از ظرفیت روابط عمومی مناطق در اجرای برنامه هفته دفاع مقدس

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

استفاده از ظرفیت روابط عمومی مناطق در اجرای برنامه هفته دفاع مقدس


مدیرکل ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری کرج با اشاره به استفاده از ظرفیت روابط عمومی مناطق در اجرای برنامه هفته دفاع مقدس، گفت: فضاسازی شهری مناسب این ایام انجام می شود.
سیدعلیرضا موسوی در نشست با فرمانده بسیج شهرداری کرج که به منظور برنامه ریزی پیرامون هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار کرد: شهرداری کرج در نظر دارد با همکاری بسیج مناطق، نسبت به برگزاری هر چه بهتر هفته دفاع مقدس اقدام کند. وی با بیان اینکه با توجه به حساسیت دفاع مقدس، جلسه هم اندیشی در سطح مناطق و سازمان ها در راستای پیشبرد اهداف مد نظر برگزار شده است، افزود: برپایی ایستگاه صلواتی و سنگرهای نمادین 8 سال دفاع مقدس از جمله برنامه های در دستور کار مناطق مختلف شهرداری کرج به شمار می رود که بنا است با همکاری بسیج اجرایی شود. مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با تاکید بر اینکه صرفه جویی در هزینه کرد اعتبارات در صدر اقدامات قرار دارد، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بسیج در هر منطقه به منظور پیش برد برنامه ها امری ضروری و حایز اهمیت به شمار می رود. موسوی نصب و طراحی بنرهای هم سان و هم شکل را از جمله مهم ترین اقدامات در دستور کار اعلام کرد و گفت: باید به سمت طراحی بنرهای مفهومی در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و مقاومت حرکت کنیم. وی بیان کرد: پیشنهاد استقرار گروه تلوزیونی مجموعه مدیریت شهری کرج در مسیر برگزاری کنگره سرداران شهید استان البرز ارائه شده و در دست بررسی است.
ویژه برنامه دفاع مقدس در گلزار شهدای ۴۰۰ دستگاه برگزار می شود
فرمانده پایگاه بسیج شهرداری کرج با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع)، گفت: خوشبختانه شهرداری کرج تعامل و همکاری خوبی با سپاه استان البرز دارد. سرهنگ غلام قربانی با بیان اینکه کنگره سرداران شهید از تاریخ 31 شهریور لغایت 6 مهر برای اولین بار در استان البرز برگزار می شود، خاطرنشان کرد: طبق ابلاغیه های اعلامی تا شروع هفته دفاع مقدس فضاسازی شهری متناسب این ایام انجام می گیرد. وی همچنین گفت: پایگاه های بسیج آمادگی دارند تا با همکاری روابط عمومی مناطق شهرداری نسبت به آذین بندی و سنگربندی ادارات اقدام کنند. قربانی با اعلام اینکه برپایی ایستگاه صلواتی ویژه هفته دفاع مقدس از دیگر اقدامات در دستور کار است، یادآور شد: ویژه برنامه دفاع مقدس در گلزار شهدای 400 دستگاه نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود