19 آبان 1397
شماره خبر: 204564

آغاز عملیات اجرایی پروژه پارک شهرک وحدت با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز عملیات اجرایی پروژه پارک شهرک وحدت با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی


آغاز عملیات اجرایی پروژه پارک شهرک وحدت با اعتبار 800 میلیون تومانی معاون عمرانی شهرداری فردیس از آغاز عملیات اجرایی پروژه پارک شهرک وحدت فردیس با اعتباری بالغ بر 800 میلیون تومان خبر داد.
محسن ترابی از آغاز عملیات اجرایی پروژه پارک وحدت فردیس خبر داد و اظهار کرد: زمین در نظر گرفته شده برای این پارک یک هکتار است. وی در ادامه با اشاره به کمبود سرانه های فضای سبز در فردیس، تاکید کرد: شهرک وحدت یکی از مناطقی است که از لحاظ سرانه فضای سبز با کمبود های بسیاری مواجه است و مدیریت شهری فردیس با توجه به این مهم نسبت به ایجاد یک پارک در شهرک وحدت اقدام کرده است.
معاون عمرانی شهرداری فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد پارک شهرک وحدت را تا ۲۲ بهمن ماه جاری به بهره برداری برساند، تاکید کرد: برای این پارک اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه برای پارک شهرک وحدت امکانات مختلفی چون کف پوش، سرویس بهداشتی، فضای بازی کودکان، لوازم ورزشی و فضای سبز ایجاد می شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری فردیس برنامه های مختلفی برای افزایش سرانه های ورزشی در دستور کار دارد که احداث پارک و بوستان ها در محله های مختلف شهر از جمله این برنامه ها است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود