20 آبان 1397
شماره خبر: 204658

معارفه در شهرداری هشتگرد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

معارفه در شهرداری هشتگرد


طی مراسمی با حضور دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد ، معاونین و مسئولین واحدها، آقای حسن اژدری به عنوان مشاور شهردار در امور درآمد معرفی و شروع به کار نمود.
دکتر بهمنی در این جلسه ضمن تشکر از تلاشهای پرسنل و مسئولین واحدها، کسب درآمدهای پایدار را از جمله موارد مهمی دانست که می بایست با اتحاد و هم اندیشی و تلاش شبانه‌روزی به آن دست یافت .
وی گفت :به دلیل کاهش سهم شهرداریها از ارزش افزوده ،مشکل درآمدزایی و مدیریت هزینه ها گریبانگیر بسیاری از شهرداری های کشور می باشد و نیاز است تا تمهیدات لازم در جهت جبران آن در نظر گرفته شود .
شهردار هشتگرد گفت: توجه به خدمات رسانی بهتر به شهروندان از یک سو و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل از سوی دیگر از موضوعات مهمی است که می بایست مدنظر قرار گیرد و خوشبختانه طی هشت ماهه ابتدای سال ۹۷ توانستیم ضمن پرداخت کامل حقوق و مزایا و توجه به امور رفاهی پرسنل و نیز خدمات دهی به شهروندان ، پروژه‌های مهمی را نیز در شهر اجرا نماییم که نیاز است تا در ادامه مسیر نیز با همفکری و همکاری و تعامل پیش رویم . مشکلات کسب درآمد در شهرداری ها از یک سو از شرایط اقتصادی جامعه نشأت می گیرد که می بایست درآمدهای مغفول و مطالبات راکد شناسایی و وصول تا بخشی از هزینه‌ها تامین گردد. لذا جهت رسیدگی بهتر به این مقوله از یکی از پرسنل با تجربه شهرداری استفاده می گردد تا بتواند با توجه به شناختی که ایشان از شهر ، منابع درآمدی و نیز پرسنل شهرداری دارند در راستای تحقق بودجه مصوب گام بردارند . تامین اعتبار لازم جهت پرداخت حقوق پرسنل تا پایان سال ،هزینه ها و اعتبار لازم برای تکمیل پروژه های عمرانی و نیز جذب سرمایه گذار از جمله موارد مطرح شده توسط شهردار در این جلسه بوده است.
در پایان جلسه آقای حسن اژدری با دریافت حکم خود از شهردار به عنوان مشاور در امور درآمد معرفی و شروع به کار نمود. اژدری ضمن تشکر از اعتماد شهردار ، جامه عمل پوشاندن به خواسته ایشان را در گرو همدلی و همکاری تمامی پرسنل دانست. حسن اژدری از پرسنل باسابقه شهرداری هشتگرد بوده و پیش از این مسئولیت های مختلفی از قبیل واحدهای درآمد ، مالی ، امور اداری و نوسازی را عهده دار بوده است .

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود