22 آبان 1397
شماره خبر: 204776

پروژه متروی کرج از سرعت لازم برخوردار نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پروژه متروی کرج از سرعت لازم برخوردار نیست


عضو شورای شهر کرج با اشاره به اینکه پروژه متروی کرج از سرعت لازم برخوردار نیست، گفت: پیگیری‌ها برای جذب نقدینگی ادامه دارد.
محمدحسین خلیلی اردکانی در حاشیه کارگروه تخصصی مترو، اظهار کرد: موضوعات مهمی چون ادامه عملیات عمرانی پروژه متروی کرج و خرید تجهیزات لازم در جلسه‌ای با حضور کارفرما و پیمانکار بررسی شد.
وی با ابراز تأسف از اینکه پیمانکار از جدول زمان‌بندی عقب است و برخی کارها از سرعت لازم برخوردار نیست، گفت: موارد لازم به تیم اجرایی ارائه‌شده است. عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه از پیمانکار پروژه متروی کرج انتظار می‌رود با تحرک بیشتر روند حفاری تونل‌ها، احداث ایستگاه‌ها، نصب تجهیزات، ایجاد هواکش‌ها و غیره را سرعت بخشد، گفت: در صورت لزوم نوبت‌های کاری باید افزایش یابد. خلیلی اردکانی در بخش دیگری بابیان اینکه در سطح استانی و ملی پیگیر جذب نقدینگی موردنیاز پروژه هستیم، گفت: هفته آینده جلسه‌ای با حضور مسئولان برگزار و راهکارهای رفع مشکلات مالی پروژه مترو بررسی می‌شود.
وی با تأکید بر اینکه باید بودجه مصوب سفر ریاست جمهوری برای متروی کرج جذب شود، گفت: برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم. عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه ما به درصدهایی که از سوی پیمانکار پروژه ارائه می‌شود، اکتفا نکرده و با بازدیدهای سرزده و مستمر از کارگاه‌ها و ایستگاه‌های در حال احداث می‌پردازیم، گفت: ارزیابی‌های میدانی از پروژه مترو از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود