25 آبان 1397
شماره خبر: 204942

کاهش ۳۰ درصدی ترافیک جاده ملارد با احداث جاده کشتارگاه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کاهش ۳۰ درصدی ترافیک جاده ملارد با احداث جاده کشتارگاه


مطالعات پروژه در حال تکمیل معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری فردیس گفت: با احداث جاده کشتارگاه بیش از 30 درصد از ترافیک جاده ملارد کاهش می یابد.
سید محسن ترابی با اشاره به اینکه مطالعات پروژه جاده مشهور به کشتارگاه در حال انجام است، اظهار کرد: مسائل مختلف ترافیکی، آبهای سطحی و غیره این پروژه مورد مطالعه قرار می گیرد. وی در ادامه با بیان اینکه پروژه جاده مذکور ، پروژه ای فراشهری و فرا استانی است، تاکید کرد: در این فاز پروژه از کانال فردیس آغاز شده و بعد از عبور از تقاطع بلوار مپنا به جاده شهریار میرسد که به واسطه دو تقاطع تا جاده مخصوص نیز امتداد می یابد. معاون شهردار فردیس در حوزه عمرانی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در صدد است که هرچه سریعتر بسته مطالعاتی پروژه را تکمیل و عملیات اجرایی پروژه را آغاز کند، عنوان کرد: حوزه شهرسازی شهرداری فردیس در نظر دارد با سازمان مسکن و شهرسازی و همچنین شهرداری اندیشه در راستای طرح ریزی جاده همفکری کند تا با هماهنگی یکدیگر ، طرح نهایی با کمترین تملک و کاهش هزینه اجرا شود. وی با بیان اینکه همه پلاک های ثبتی مسیر به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شده است، گفت: با ایجاد طرح نهایی پروژه جاده کشتارگاه مباحث تملکی و معارضی توسط مدیریت شهری پیگیری می شود.
ترابی با بیان اینکه حوزه شهرسازی شهرداری فردیس پیگیری های لازم را در خصوص طرح نهایی جاده کشتارگاه انجام می دهد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پروژه فوق به موازات جاده ملارد میباشد و دسترسی راحتتر به جاده شهریار را دارد پیش بینی میشود بیش از ۳۰ درصد از ترافیک جاده ملارد را کاهش دهد. وی اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای احداث پروژه های عمرانی و کسب رضایت مردمی تلاش می کند و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود