28 بهمن 1391
شماره خبر: 20602

تکمیل پروژه مترو کرج نیازمند حمایت دستگاه‌ های مختلف

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تکمیل پروژه مترو کرج نیازمند حمایت دستگاه‌ های مختلف


سپیدارآنلاین: مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج گفت: برای تکمیل و بهره‌ برداری از خطوط مختلف مترو کرج، دستگاه‌ ها و نهادهای مرتبط از جمله دولت باید از این طرح حمایت کنند.
علی اصغر همتی افزود: موقعیت جغرافیایی کرج به ویژه نزدیکی به پایتخت شرایط خاصی را برای این کلانشهر ایجاد کرده است. وی تصریح کرد: یکی از این موارد مربوط به بافت جمعیتی و تراکم نفوس در کرج است که اگر فکری برای حمل و نقل در این کلانشهر صورت نگیرد، در سال‌های آینده کرج با مشکلات غیر قابل حلی روبه‌رو خواهد بود. مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج با بیان اینکه اجرای نهایی و بهره‌برداری از مترو مرکز استان البرز تنها راه برون رفت از مشکلات پیش رو است، گفت: در سال‌های گذشته اجرای این طرح بزرگ عمرانی در دستور کار قرار و با وجود فراز و فرودهایی که در اجرا داریم، اما کار در یک مسیر مناسب در حال انجام است. همتی افزود: البته باید توجه داشت که این کار یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های عمرانی کشور است و یک نهاد به تنهایی موفق به اجرای آن نخواهد بود. وی بیان داشت: به همین دلیل است که می‌گویم تکمیل قطار شهری کرج نیازمند مساعدت و همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی به ویژه دولت است و در صورت اختصاص به موقع بودجه و منابع مالی این طرح با سرعت بیشتری اجرا می‌شود.
کرج نیازمند 6 خط مترو است
مدیر عامل سازمان قطار شهری کرج در ادامه به مشخصات پروژه مترو این شهرستان اشاره کرد و گفت: بر اساس برآوردهای علمی که از شرایط کرج به ویژه در حوزه جمعیت داشته‌ایم، این شهرستان نیازمند حداقل 6 خط مترو فعال است. همتی ادامه داد: بر همین اساس طراحی نخستین برای مترو کرج برای 6 خط با حدود 80 ایستگاه صورت گرفته است که امیدواریم با حمایت مسئولان این طرح در کمترین زمان ممکن نهایی شده و به بهره‌برداری برسد. وی در پایان تاکید کرد: اگر مسئولان ملی و استانی از احداث مترو کرج حمایت لازم را

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود