22 خرداد 1398
شماره خبر: 215480

هنر روابط عمومی هدایت صحیح افکار عمومی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

هنر روابط عمومی هدایت صحیح افکار عمومی است


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج از راه اندازی نظام پیشنهادات و انتقادات این معاونت طی چند روز آینده خبر داد.
احمد ناصر بخت در بازدید از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به جایگاه روابط عمومی در مدیریت شهری اظهار کرد: روابط عمومی در حقیقت پل ارتباطی مردم و مدیریت شهری است .
وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را از درگاه روابط عمومی به گوش مدیران شهری برسانند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. این مسئول ابراز کرد: شهروندان دوست دارند نتیجه پیگیری و مطالبات به حق خود را در سطح شهر مشاهده کنند و روابط عمومی می تواند با انعکاس به موقع خواسته های آنها این مسیر را هموار کند. ناصر بخت خاطر نشان کرد: بدون شک وقتی شهروندان به این باور می رسند که مطالبات آنها پیگیری می‌شود و مدیران شهری شنوای انتقادات و نقطه نظرات آنها هستند تعامل و همکاری خود را با مدیریت شهری افزایش می‌دهند که این امر فرایند اداره شهر را تسهیل می‌کند. این مسئول با اشاره به مسئولین سنگین روابط عمومی در انتشار صحیح و صادقانه اخبار اضافه کرد: هنر اصلی روابط عمومی هدایت افکار عمومی و این هدف با انتشار صادقانه، به موقع و صحیح اخبار محقق می‌شود. معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج ابراز کرد: روابط عمومی رمز نفوذ به افکار عمومی است و زمانی مردم با مدیریت شهری همراه می‌شوند که به این اطمینان برسند که آنچه در مدیریت شهری اتفاق می افتد بی کم و کاست انعکاس داده می‌شود. وی ادامه داد: بدیهی است اطلاع رسانی درست و به موقع ضریب اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را افزایش می‌دهد. این مسئول در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتباط سارنده روابط عمومی شهرداری با اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه به نوعی نمایندگان مردم هستند و روابط عمومی شهرداری موظف است نقطه نظرات آنها را به خوبی بشنود و سوالات آنها را پاسخ دهد. ناصر بخت در بخش دیگری از صحبتهای خود به راه اندازی نظام انتقادات و پیشنهادات در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج اشاره کرد و توضیح داد: این نظام با هدف دریافت انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد. وی افزود: شهروندان در تمامی حوزه ها می توانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند و این نقطه نظرات در کارگروه های تخصصی با حضور نمایندگان معاونت های مختلف مطرح می شود. معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج افزود: آن بخش از پیشنهادات شهروندان که قابلیت اجرایی دارد از طریق این نظام پیگیری و در برنامه های مدیریت شهری گنجانده می‌شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود