20 اسفند 1391
شماره خبر: 22137

ابلاغ دستورالعمل استانداردهای رنگ به مناطق 12 گانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ابلاغ دستورالعمل استانداردهای رنگ به مناطق 12 گانه


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از زیباسازی پل های عابر پیاده در این کلانشهر در آستانه سال نو خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام نوروز، پروژه های مختلفی از سوی این سازمان در سطح شهر انجام می شود که یکی از آنها برپایی دو سفره بزرگ هفت سین در میادین اصلی و ورودی شهر است.
حسین صدرایی در پاسخ به مشکل یکی از شهروندان مبنی بر خرابی پله برقی پل شهید سلطانی اظهار داشت: این پله ها بر اثر بی احتیاطی شهروندان در زمینه پرتاب اشیای فلزی در پله برقی پلهای عابر پیاده خراب و متوقف شده است. وی افزود: هم اکنون از سوی پیمانکار مربوطه این پله ها در حال تعمیر است که در این زمینه لازم است شهروندان از پرتاب اشیای فلزی در پله برقی خودداری کنند چون موجب نقص فنی می شود.
شهروندان در حفظ اموال عمومی شهر کوشا باشند
این مسئول عنوان کرد: در گذشته پل های عابر پیاده مانند پل شهید سلطانی در اختیار سازمان اتوبوسرانی بود که اخیرا تحویل سازمان زیباسازی شده و قرار است که با رنگ آمیزی و نورپردازی آنها، چهره شهر زیبا شود. صدرایی بر لزوم رعایت نظافت پلهای عابر پیاده از سوی شهروندان تاکید کرد و ادامه داد: از شهروندان انتظار می رود که با رعایت نکات مذکور، در حفظ اموال عمومی کوشا باشند.
ابلاغ دستورالعمل استانداردهای رنگ به مناطق 12 گانه
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام پایانی سال گفت: رنگ آمیزی و نورپردازی پلها در زیباسازی چهره شهر تاثیر دارد که این مهم نیز در دستور کار این سازمان قرار گرفته است. وی افزود: در زمینه مبلمان و رنگ آمیزی شهری، قوانین و استانداردهای رنگ به مدیران مناطق 12 گانه شهرداری کرج اعلام و ابلاغ شده است تا بتوان هارمونی رنگی در سطح شهر به خصوص در مبلمان شهری، پیاده روها و ... ایجاد کرد.
اجرای پروژه نورپردازی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود