25 بهمن 1391
شماره خبر: 20416

تدوین مجموعه قوانین و استانداردهای رنگ در سازمان زیباسازی کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تدوین مجموعه قوانین و استانداردهای رنگ در سازمان زیباسازی کرج


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج از تهیه و تدوین مجموعه قوانین و استانداردهای رنگ در این سازمان خبر داد و گفت: این قوانین در مبلمان شهری به کارگرفته می شوند.
حسین صدرایی در نشست مشترک با معاون خدمات شهری شهرداری مرکز و مناطق 12 گانه شهرداری کرج که در محل باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار داشت: باید در حوزه زیباسازی به خصوص مبلمان شهری قانون مند و طبق نظام نامه سازمان حرکت کرد. وی با اشاره به اینکه اقدامات مطلوبی در حوزه زیباسازی از زمان تاسیس سازمان تاکنون انجام شده است، افزود: در بحث ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی صنوف و ... تاکنون اقداماتی انجام شده است اما باید همچنان ادامه یابد.
چارت نهایی سازمان زیباسازی در حال تدوین است
این مسئول عنوان کرد: هم اکنون چارت نهایی سازمان زیباسازی در حال تهیه و تدوین است که قرار است که به شورا ارسال و تصویب نهایی شود. صدرایی ادامه داد: در این چارت مجموعه قوانین و مقررات و استانداردهای مبلمان شهری و عناصر زیباسازی گنجانده شده است. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج در ادامه از تدوین مجموعه قوانین استانداردهای رنگ در این کلانشهر خبر داد و یادآور شد: در این مجموعه برای هر یک از مبلمان شهری رنگ خاصی ارائه شده است که امید می رود تا پایان ماه آینده جمع بندی شود و در اختیار تمامی مناطق قرار گیرد.
استفاده از مشاوران توانمند در حوزه زیباسازی و نورپردازی شهر كرج
وی گفت: با انتشار این مجموعه قوانین به طور قطع در آینده در حوزه استانداردهای رنگ و استفاده از آن در مبلمان شهری کمتر دچار مشکل می شویم. این مسئول اضافه کرد: در این زمینه و به منظور اجرای طرح های مختلف مشاوران توانمند و متخصصی از دانشگاه های هنر و تهران به کار گرفته شده است که هر هفته جلسات مختلفی با حضور این کارشناسان در محل سازمان برگزار می شود. صدرایی با اشاره به بحث نورپردازی در شهر نیز اظهار داشت: در این حوزه نیز باید کار علمی انجام داد که در این زمینه با دانشگاه های هنر تفاهم نامه ای منعقد

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود