7 فروردین 1401
شماره خبر: 265334

استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در حوزه معماری و شهرسازی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری


رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه در حوزه معماری و شهرسازی از ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده خواهیم کرد، گفت: نشست‌های نیز توسط مرکز پژوهش شورای شهر برگزار شده است.

حسین مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اهمیت طرح تفصیلی، اظهار کرد: این طرح بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر تهیه شده و نحوه استفاده از زمین‌های شهر را مشخص می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه طرح تفصیلی جدید شهر کرج توسط مشاور در حال بررسی است، گفت: این طرح امسال تکمیل و برای ادامه پروسه به ارگان‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج اضافه کرد: در حال حاضر اقداماتی از جمله پهنه‌بندی، تراکم‌ها و مسائل ریز فنی و تخصصی در حال بررسی و انجام است.
مهاجری در بخش دیگری با بیان اینکه جلسه با مشاورین طرح هر هفته برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات جزئیات مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به اهمیت تکمیل هرچه سریع‌تر طرح تفصیلی جدید، گفت: در بودجه ۱۴۰۱ برای تحقق این مهم اعتبار اختصاص یافته است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال ۱۴۰۱ این طرح از سوی مشاورین تکمیل و آماده ارجاع به ارگان‌های مربوطه شود.
مهاجری در ادامه با تاکید بر اینکه در حوزه معماری و شهرسازی از ظرفیت‌های دانشگاهی استفاده خواهیم کرد، گفت: نشست‌های نیز توسط مرکز پژوهش شورای شهر برگزار شده و مطالعاتی نیز در حال انجام است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود