20 خرداد 1392
شماره خبر: 26704

ارشاد و زیباسازی دو قطب متولی رسیدگی به امور فرهنگی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارشاد و زیباسازی دو قطب متولی رسیدگی به امور فرهنگی


سپیدارآنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری کرج، عنوان کرد: اداره ارشاد اسلامی و سازمان زیباسازی دو قطب متولی رسیدگی به امور فرهنگی هستند.
حسین صدرایی در نشست مشترک با حجت الاسلام حسین پیرعلی، مدیر اداره ارشاد شهرستان کرج و علی آرایی، معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیباسازی شهرداری کرج با بیان این مطلب افزود: هماهنگی و تعامل این دو دستگاه می تواند زمینه ساز اجرای طرح های کلان فرهنگی در سطح شهر باشد. وی، یکی از اهداف مهم سازمان زیباسازی شهرداری کرج را فرهنگسازی متناسب با نیاز شهر و شهروندان ذکر و عنوان کرد: بر این اساس تدوین برنامه ها و اجرای طرح های زیباسازی با محوریت فرهنگسازی و با موضوعات مختلف شهری انجام می شود. این مسئول نقش سازمان زیباسازی در اجرای طرح های فرهنگی را یادآور شد و افزود: کارشناسان و متولیان این سازمان، اهتمام ویژه ای نسبت به تدوین و اجرای طرح زیباسازی با موضوع فرهنگسازی در سطوح بصری شهر دارد.
ضرورت تشکیل کمیته رسیدگی به امور کانونهای تبلیغاتی
مدیر اداره ارشاد اسلامی شهرستان کرج نیز در این نشست با ارزیابی مثبت از اقدامات سازمان زیباسازی از زمان تاسیس اين سازمان، عنوان کرد: سازمان زیباسازی و اداره ارشاد اسلامی بر اساس هویت اداری باید در کنار هم و با در راس قرار دادن منافع شهروندی و حفظ این منافع فعالیت کنند. حجت الاسلام حسین پیرعلی در ادامه با بیان اینکه، عدم هماهنگی دستگاه ها باعث سوء استفاده افراد متخلف از فضاهای تبلیغاتی سطح شهر همچنین بروز اغتشاشات بصری می شود، گفت: این امر به هیچ عنوان به سود شهر نیست و ره آوردهای منفی را برای شهر و شهروندان در پی خواهد داشت. وی با تاکید بر ساماندهی فعالیت کانون های تبلیغاتی در سطح شهر عنوان کرد: به منظور تحقق این مهم تشکیل کمیته رسیدگی به امور کانون های تبلیغاتی سطح شهر امری ضروری است که متولیان و مسئولان ذیرط باید نسبت به انجام این مهم برنامه ریزی کنند.
تصمیمات جدی سازمان زیباسازی برای هویت شهری
معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان زیبا سازی شهرداری کرج نیز در این نشست، عنوان کرد: تنها وظیفه سازمان، ورود به مسائل اقتصادی نیست بلکه رسیدگی به مسائل شهری و فرهنگ سازی است كه در شهر از اهمیت ویژه ای برخوردار مي باشد و مسئولان سازمان زیباسازی نسبت به این مهم تاکید دارند. علی آرایی با بیان اینکه، ورود به مسائل فرهنگی از سوی سازمان امری بسیار جدی و مهم است، گفت: سازمان زیباسازی به منظور انجام این مهم، اجرای طرح ها و اقدامات گسترده ای را برنامه ریزی کرده است. وی، خلاء اطلاعاتی را زمینه ساز سوء استفاده برخی

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود