29 خرداد 1392
شماره خبر: 27213

ساختارهای اقتصادی شهر با حضور بخش خصوصی فعال می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ساختارهای اقتصادی شهر با حضور بخش خصوصی فعال می شود


سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 7 شهرداری کرج با تاکید بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی عنوان کرد: ساحتارهای اقتصادی شهر با حضور فعال این بخش به نحو مطلوبی متحول می شود.
علیرضا عسگری گفت: افزود: به منظور تحقق این مهم در گام نخست باید زمینه های حضور حداکثری سرمایه گذاران بخش خصوصی در برنامه های کلان شهری فراهم شود. وی ادامه داد : علاوه بر این نیاز است، برنامه هایی در راستای ایجاد محیط شهری مناسب مبتنی بر حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی، طراحی و تدوین شود. این مسئول با بیان اینکه، شهر کرج مهیای سرمایه گذاری در سطح کلان است، عنوان کرد: رونق این بخش می تواند زمینه ای برای توسعه و گسترش رشد اقتصاد شهری شود. عسگری اظهارداشت: حضور سرمایه گذاران توانمند منتج به تعریف پروژه ها و طرح های عمرانی، خدماتی و ... می شود که به تبع آن نیز شهر در چشم انداز آینده به زندگی ایده آل شهروندی به لحاظ داشتن بسترهای مناسب و کارآمد عرصه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نزديكتر می شود.
ضرورت اجرای طرحهای اقتصادی
مدیر منطقه 7 شهرداری کرج بر ضرورت اجرای طرح ها با بازده اقتصادی در این کلانشهر، گفت: اجرای طرح هایی که در نهایت رشد فزاینده منابع درآمدی پایدار را محقق می کند، نیاز به فراهم آوردن زمینه های مشارکت حداکثری سرمایه گذاران بخش خصوصی دارد. وی، از جمله راهکارهای رسیدن به این مهم

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود