9 تیر 1392
شماره خبر: 27681

تراش و روكش خيابان‌هاي منطقه 1 آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تراش و روكش خيابان‌هاي منطقه 1 آغاز شد


سپیدار آنلاین: مدير منطقه 1 شهرداري كرج از اجراي عمليات تراش و روكش آسفالت در خيابان‌هاي منطقه خبر داد و گفت: عمليات بهسازي و توسعه فضاي سبز در كنار پاك‌سازي محله به محله در منطقه در حال اجرا است.
حسن مديرروستا با اعلام اينكه تراش و روكش در حوزه عمران منطقه صورت مي گيرد، گفت: اين عمليات در خيابان‌هاي متعددي از منطقه در حال اجرا است. مديرروستا اين خيابان‌ها را شامل برغان، سلمان فارسي، شهداي مكه مكرمه، آبادان و فلسطين ذكر كرد و ادامه داد: تراش و روكش اين خيابان‌ها در دستور كار منطقه قرار گرفته بود كه هم اكنون اجرايي شده است.
ارتقاي سلامت شهر با توسعه و بهسازي فضاي سبز
وي در ادامه به بحث فضاي سبز در منطقه اشاره كرد و اظهار داشت: توسعه فضاي سبز در محدوده منطقه 1 شهرداري كرج از اولويت‌هاي ما در حوزه ارتقاي سلامت شهروندي است. مديرروستا تاكيد كرد: همچنين حفظ و نگهداري فضاهاي سبز ايجاد شده در منطقه نيز از اهميت بسيار بالايي برخوردار است كه بايد به آن توجهي ويژه صورت گيرد. مدير منطقه 1 شهرداري كرج به تلاش عوامل فضاي سبز منطقه در بهسازي پارك‌ها و فضاي سبز اشاره كرد و ادامه داد: با تلاش اين عوامل هم‌اكنون بهسازی پارک‌ها و فضاهای سبز در خیابان‌ها و بلوارها و نيز لچکی‌هاي میادین در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است. مديرروستا با اشاره به نقش شهروندان در حفظ سلامت محيط و فضاي تنفسي شهروندان، بخشي از مسئوليت نگهداري از فضاي سبز را بر عهده آنان خواند و تصريح كرد: همشهريان مي توانند با آبياري درختان و فضاهاي سبز منطقه و نيز با دقت خود در جلوگيري از آسيب رساندن به فضاي سبز، هواي كرج را به سمت سلامت و پاكيزگي سوق دهند.
پاك‌سازي طالقاني شمالي و معابر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود