11 تیر 1392
شماره خبر: 27830

عملکرد خرداد ماه واحد زیباسازی منطقه 4 تشریح شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملکرد خرداد ماه واحد زیباسازی منطقه 4 تشریح شد


سپیدار آنلاین: طی گزارشی عملکرد خردادماه سال جاری واحد زیباسازی منطقه 4 شهرداری کرج از سوی معاون خدمات شهر این منطقه تشریح شد.
معاون خدمات شهری منطقه 4 شهرداری کرج عنوان کرد: واحد زیباسازی منطقه با هدف تحقق برنامه ها و سیاست های کلان مدیریت شهری و سازمان زیباسازی نسبت به اجرای طرح های زیباسازی در سطح منطقه اقدام می کند. سید رسول حسینی با بیان اینکه، شهرداری منطقه 4 نسبت به اجرای طرح های زیباسازی اهتمام ویژه ای دارد، عنوان کرد: در این راستا این واحد طی خردادماه سال جاری نسبت به اجرای طرح های مناسبتی اقدام کرده است که، نصب ریسه پرچمی به متراژ 20 هزار متر نمونه ای از آن است. وی با اشاره به نصب ریسه لامپی ال ای دی به صورت هفت رنگ عنوان کرد: در این زمینه طی ماه گذشته در سطح منطقه 4، ریسه های لامپی ال ای دی هزار و 500 شعله ای همچنین شش شاخه هفت شعله لامپ ال ای دی به متراژ دو متر نصب شد. این مسئول همچنین به نصب بنر با مضمون تبریک اعیاد شعبانیه درسطح منطقه طی خردادماه اشاره و عنوان کرد: در این راستا پارچه های رنگی الوان در سطح منطقه نصب شد.
زیبایی های بصری شادابی شهر را به دنبال دارند
معاون خدمات شهری منطقه 4 شهرداری کرج با بیان اینکه، زیبایی های بصری شادابی شهر را به دنبال دارند، گفت: اجرای طرح های زیباسازی با رویکرد تحقق شادابی شهر و ارتقاء روحیه شادی در شهروندان از اولویت های مهمی است که از طریق سازمان زیباسازی و معاونت های این سازمان در مناطق پیگیری می شود. حسینی با بیان اینکه، حقوق شهروندی ابعاد گسترده ای دارد، افزود: زیباسازی محیط عمومی و بصری همچنین اجرای طرح های مختلف با این عنوان در سطح شهر نیز از جمله حقوق شهروندی است. وی تاکید کرد: شهر به عنوان یک

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود