13 دی 1401
شماره خبر: 278301

اعضای شورای اسلامی شهر با اهالی محله «کوی گهر» دیدار کردند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج و رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر به همراه سرپرست منطقه ۶ با حضور در مسجد امام جعفر صادق(ع) پاسخگوی درخواست شهروندان بودند.
عمار ایزدیار نایب رئیس شورای شهر کرج به همراه حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورا و علی فروغی، سرپرست منطقه ۶ کرج به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، در مسجدامام جعفر صادق (ع) در محله کوی گوهر با شهروندان دیدار و گفتگو کردند.نایب رئیس شورای شهر کرج با اشاره به رویکرد شورای شهر برای دیدار با شهروندان در محلات گفت: حضور در بین مردم و آشنایی با درخواست‌ها و مشکلات آن‌ها بسیار مهم است و در کنار مشاهده نواقص آن‌ها از نزدیک، منجر به همدلی مردم و مسئولان و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می‌شود.رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج نیز در این جلسه با تقدیر و تلاش از انگیزه خدمت سرپرست جدید منطقه، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و همراهی شهروندان بتوانیم در اجرای برنامه‌ها نسبت به سال گذشته موفق‌تر عمل کرده و موجبات رضایت شهروندان را بیش از پیش فراهم‌آوریم.حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سعیدی در حاشیه این دیدار با ابراز خرسندی به حضور در میان مردم گفت: این فضای معنوی توفیق الهی است تا بتوانیم در کنار شهروندان باشیم و از نزدیک در جریان دغدغه‌های آنان قرار بگیریم.رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر گفت: فضای پرسش وپاسخ، این مجال را به شهروندان می‌دهد بدون واسطه مشکلات خود رابیان کنند همچنین با وجود جلسات در مساجد و حضور جوانان و نیز تقویت این اماکن مذهبی پایگاه مطمئن جهت رسیدگی به مشکلات شهروندان خواهد شد.دراین جلسه علی فروغی مدیر منطقه با تشکر از جدیت و پیگیری شهروندان در راستای مطالبه حقوق شهروندی خود بیان کرد: شهرداری‌ها به عنوان یک ارگان خدماتی در جهت آبادانی و ایجاد محیطی مطلوب در راستای بالابردن سطح رفاه اجتماعی جامعه فعالیت می‌کنند و شهروندان برای رسیدن به این هدف باید با شهرداری ها تعامل لازم را داشته باشند.فروغی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در صف مقدم خدمت به مردم هستند و قطعا خدمت بی منت به مردم باید سرلوحه خدمت صادقانه مدیران و پرسنل شهرداری باشد.سرپرست منطقه ۶ کرج اظهار داشت: خدمت بی منت به مردم و حل مشکلات آنان باید به یک عادت و رفتار دائمی مجموعه شهرداری تبدیل شود.وی با اعلام اینکه فرصت خدمت کوتاه و گذراست افزود: بدون شک شهرداری ها به جهت ارتباط مستقیم خدمات و وظایف محوله، این مجموعه با امورات جاری و روزمره شهروندان همیشه در معرض قضاوت دائمی قرار دارد و مدیران و کارکنان می بایست با ارائه خدمات حداکثری جلب رضایتمندی مردم را سر لوحه فعالیت های خود قرار دهند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود