28 اردیبهشت 1402
شماره خبر: 285027

نیروهای روابط عمومی نقش اساسی در موفقیت هر سازمان و اداره ای دارند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشتهارد از نیروهای روابط عمومی این شهرداری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی تجلیل کردند.
، مهندس "مهدی مهدوی نیا" شهردار اشتهارد در این آیین گفت: نیروهای روابط عمومی با انعکاس اخبار و فعالیت ها نقش اساسی در موفقیت هر سازمان و اداره ای دارند.
وی اظهارداشت: بسیار خرسندیم در مجموعه شهرداری، نیروهای روابط عمومی با انعکاس اخبار و فعالیت های شهرداری نقش اثر گذاری در آگاهی دهی به افکار عمومی بر عهده دارند.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر اشتهارد در ادامه به نقش برجسته‌ روابط‌عمومی در خنثی‌سازی اهداف برخی شبکه های داخلی و نقشه‌های شوم دشمن در جنگ رسانه اشاره کرد و افزود: روابط عمومی با انعکاس و شفاف سازی واقعیت‌ها و عملکردهای مجموعه شهرداری و شورا می توانند در این زمینه تاثیر گذار باشند."محسن شاه بختی" اعلام داشت: خوشبختانه با رویکردی روابط عمومی بسیاری از هجمه ها با شفاف سازی و انعکاس واقعیت ها خنثی سازی شد.وی ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام نیروهای روابط عمومی عنوان کرد: امید است با مدیریت شهردار و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و وجود نیروهای تلاشگر، متعهد و مخلص روابط عمومی بتوان بیش از گذشته در حوزه رسانه بستر آگاهی دهی به افکار عمومی را در مجموعه شهرداری وشورای اسلامی شهر فراهم کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود