6 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 303659

کوتاهی شهرداری عامل وقفه در پرداخت رفاهیات کارکنان شهرداری کرج است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: شورای شهر در پرداخت رفاهیات به کارکنان شهرداری با هر نوع رابطه استخدامی سیاست روشن و شفافی دارد و ارقام مناسبی در بودجه ۱۴۰۳ به این منظور پیش بینی شده است لکن آنچه تحت عنوان تأخیر در پرداخت رفاهیات پرسنل در سال جدید مطرح می باشد، مربوط به کوتاهی شهرداری و عدم ارائه برنامه اجرایی به شورا می شود.

مجتبی حاجی قاسمی طی تذکری در یکصد و شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: در بحث ایجاد وقفه در پرداخت رفاهیات کارکنان شهرداری کرج در سال جدید که به ویژه در عید سعید فطر نمود داشت، قصوری از جانب شورای شهر وجود نداشته و کوتاهی از شهرداری و ارائه مکاتبه با اطلاعات مخدوش است و ضرورت دارد این قصور به فوریت جبران شود.
رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد: سیاست شورا پرداخت مبالغ رفاهی به همه کارکنان فارغ از نوع قرارداد کاری است و شهرداری برای جلوگیری از مشکلاتی که در سال گذشته در اجرای این سیاست ها رخ داد باید هرچه سریع تر برنامه اجرایی خود را به شورا ارائه کند.
وی خاطر نشان کرد: لذا در وقفه ایجاد شده در پرداخت رفاهیات در سال جاری اعم از پاداش عید سعید فطر و غیره کوتاهی از جانب شهرداری بوده و شورای شهر در آن دخیل نمی باشد و شورا بودجه مورد نظر را پیش بینی کرده است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود