17 اردیبهشت 1403
شماره خبر: 304330

تکریم و جلب رضایت ارباب رجوع هدف اصلی و نهایی شهرداری باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری



صالح گلزار زیرک سخنگوی شورای اسلامی کمالشهر، با اشاره به اقدامات شهرداری در راستای تکریم ارباب رجوعان، هدف نهایی این مجموعه را جلب رضایتمندی شهروندان با خدمات رسانی صادقانه عنوان کرد.
گلزار زیرک در ادامه افزود؛یکی از اهداف اصلی هر سازمان یا اداره ای جلب رضایت مراجعین است که تحقق این امر مهم میتواند از شاخصه های اصلی کارآمدی،رشد و توسعه باشدچگونگی رفتار و برخورد با ارباب رجوع و آگاه سازی مناسب عواملی هستند که،رضایت مراجعین را به همراه دارد.سخنگوی شورای شهر با تشکر از راه اندازی میز خدمت افزود؛شهرداري يكي از دستگاه های اجرایی است كه بيشترين مراجعات را از سوی شهروندان دارد .راه اندازی میز خدمت و تکریم ارباب رجوع میتواند زمینه ساز تحولاتی در خصوص رضایت شهروندان از شهرداری باشد .و لازم است در این خصوص از شهردار محترم تشکر داشته باشم.گلزار زیرک در پایان با تاکید بر ایجاد رضایت مندی افزود:میزان رضایت‌ مراجعان از خدماتی که دریافت می‌کنند گواه عملکرد مدیران است و یکی از دغدغه های مدیریت شهری حفظ شان و شخصیت مراجعه کنندگان میباشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود