عملکرد پرسنل منطقه 2 توسط ارباب رجوع سنجیده می شود
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سرپرست منطقه 2 شهرداری کرج تکریم ارباب رجوع را اولویت این منطقه در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، دانست.
سیدرضا فیض با اشاره به اهمیت تکریم اراباب رجوع، اظهار کرد: ارایه برنامههای آتی و برنامهریزی جامع و دقیق برای خدمترسانی هر چه بهتر به شهروندان از جمله اقداماتی است که در راستای تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است. وی مهمترین سرفصل کاری را توجه جدی به تکریم ارباب رجوع عنوان کرد و افزود: از آن جا که تمامی خدمات مجموعه شهرداری مختص به شهر و شهروندان است، لذا بحث تکریم ارباب رجوع نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. سرپرست منطقه 2 خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات مهمی که در بحث تکریم ارباب رجوع در دستور کار منطقه قرار دارد، سنجش عملکرد همکاران منطقه توسط ارباب رجوع بوده که با توزیع فرم این روش که عملکرد پرسنل به وسیله ارباب رجوع هنگام مراجعه به منطقه جهت پیگیری امور رصد شده و میزان رضایت آنان، نحوه عملکرد پرسنل را نشان میدهد. فیض در پایان ضمن قدردانی از حمایتهای شهردار و اعضای شورای شهر کرج و همچنین تلاشهای کلیه همکاران منطقه گفت: امید است تمامی خدماتی که از سوی شهرداری در راستای عمران شهری وخدمات مطلوب ارایه میشود مورد رضایت خداوند متعال و شهروندان قرار بگیرد.