27 آذر 1390
شماره خبر: 3045

تحقق 96 درصدی بودجه سال جاری شهرداری کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تحقق 96 درصدی بودجه سال جاری شهرداری کرج

سپیدار آنلاین: شهردار کرج از تحقق 96 درصدی بودجه سال جاری شهرداری کرج خبر داد و گفت: درآمد نقدی شهرداری کرج تا پایان آبان ماه جاری 228 میلیارد تومان بوده که این مهم بیانگر تحقق بیش از 96 درصدی بودجه سال 90 است.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده در نشست شورای برنامه ریزی شهرداری کرج با بیان این مطلب اظهارداشت: هم اکنون متمم بودجه شهرداری کرج به شورای شهر ارسال شده و در این راستا جلسات متعددی نیز برگزار شده است. وی با تاکید بر لزوم فعال سازی تمام کدهای درآمدزایی افزود: به رغم افزایش متمم بودجه نقدی شهرداری به 408 میلیارد تومان، شهرداری موظف به برنامه ریزی جهت فعال سازی دیگر کدهای درآمدزایی است.آقازاده عنوان کرد: بودجه نقدی شهرداری کرج تا پایان آبان ماه جاری 238 میلیارد تومان تخمین زده شده که این مهم بیانگر تحقق بیش از 96 درصدی بودجه سال 90 است که از این میزان 10 میلیارد تومان آن تاکنون محقق نشده است. این مسئول با بیان اینکه بودجه سال 91 نیز به زودی به شورای شهر کرج ارسال می شود بیان کرد:امید می رود با تصویب به موقع بودجه سال آینده شاهد سرعت در اجرای طرح های عمرانی در این کلانشهر باشیم.
لزوم تقویت انضباط مالی و قانون مداری در شهرداری کرج
شهردار کرج با اشاره به صرفه جویی بیش از پیش در هزینه های جاری شهرداری کرج گفت: انضباط مالی همزمان با نظارت جامع و قانون مداری موجب شفافیت در گزارش عملکرد و تسهیل در خدمات رسانی می شود.
وی بر رعایت کلیه مقررات مالی تاکید کرد و اظهار داشت :با توجه به این امر که شورای شهر خواستار مدیریت علمی و کاهش هزینه ها در ارگان عظیم شهرداری است لزوم تدوین برنامه های علمی و دقیق دو چندان می شود.
اتمام طرح های نیمه تمام در اولویت کاری
آقازاده در بخش دیگری با اشاره به سرفصل ها و سیاست های عمرانی این ارگان یادآور شد: اتمام طرح های نیمه تمام یکی از مهمترین مواردی است که در اولویت فعالیت های سال آتی قرار دارد. وی توسعه فضای سبز و بازسازی پارک های مستهلک را از دیگر سرفصل های مهم سال آینده شهرداری برشمرد.
افزایش دو برابری بودجه بهسازی معابر
شهردار کرج در ادامه از افزایش دو برابری بودجه بهسازی معابر خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت بحث بهسازی،هم سطح سازی و اصلاح هندسی در نقاط مختلف کرج بودجه اختصاص یافته به این امر در بودجه نویسی سال آینده به میزان حداقل دو برابر افزایش می یابد. این مسئول در بخش دیگری آغاز نهضت آسفالت در این کلانشهر را یاد آور شد و گفت: تمهیدات لازم برای توزیع بیش از یک میلیون تن آسفالت در راستای تراش و روکش همچنین ترمیم آسفالت در مناطق مختلف کرج برای سال آینده پیش بینی شده و امید می رود با توجه به این مهم شاهد برطرف شدن بخش عمده ای از مشکلات معابر این کلانشهر تا پایان سال 91 باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود