18 دی 1390
شماره خبر: 3805

فقر کرج در داشتن پل های عابر پیاده دغدغه شهر است/اخذ دستور ساخت 25 پل عابر پیاده

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 فقر کرج در داشتن پل های عابر پیاده دغدغه شهر است/اخذ دستور ساخت 25 پل عابر پیاده

سپیدار آنلاین: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به کمبود پل های عابر پیاده مکانیزه در کرج گفت: کمبود پل های عابر پیاده در کرج از دغدغه های مهم شهر است.
مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطلب افزود: کمبود پل های عابر پیاده در کرج از دغدغه های مهم شهر است. وی با تاکید بر تامین سفر ایمن برای شهروندان هنگام استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی عنوان کرد: در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات ایمن برای عموم شهروندان هنگام سفر های درون شهری همچنین عابرین پیاده امری مهم تلقی می شود. این مسئول در خصوص لزوم احداث پل های عابر پیاده عنوان کرد: با توجه به حجم بالای تردد شهروندان همچنین میزان قابل توجه سفرهای دورن شهری شهروندان احداث و راه اندازی پل های عابر پیاده لازم و ضروری است.
اخذ دستور ساخت 25 پل عابر پیاده
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه با اشاره به اخذ دستور از شهردار کرج به منظور احداث پل های عابر پیاده در کرج عنوان کرد: با اخذ این دستور احداث 25 پل عابر در دستور کار سازمان اتوبوسرانی کرج قرار گرفت. کیانی در ادامه افزود: به منظور فراهم آوردن شرایط مناسب برای مسافران اتوبوس طبق برنامه ریزی های انجام شده پل های عابر پیاده در مجاورت ایستگاه های اتوبوس احداث می شود. وی تاکید کرد: این مهم ضمن تکمیل تجهیزات و امکانات لازم برای سفرهای انجام شده مسافران اتوبوس ضریب ایمنی شهروندان را نیز افزایش می دهد. کیانی با بیان اینکه سومین پل عابر پیاده حدود یکماه گذشته در میدان شهید سلطانی راه اندازی شد،، گفت: آسانسور، پله معمولی و پله برقی از امکانات در نظر گرفته شده برای پل عابر پیاده میدان شهید سلطانی است. وی افزود: این پل در حال حاضر مورداستفاده شهروندان قرار دارد، این درحالیست که نصب پله معمولی و آسانسور برای این پل عابر پیاده در حال حاضر نصب نشده است. مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه تاکید کرد: در صورت رفع مشکلات پیش آمده به زودی 22 پل عابر پیاده در کرج احداث می شود. کیانی گفت: احداث دو پل معمولی پس از چهارراه طالقانی مقابل دانشگاه آزاد نیز در دستور کار قرار دارد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود