31 اردیبهشت 1391
شماره خبر: 7199

اتوبوسرانی متولی احداث پلهای عابر پیاده مربوط به خطوط سازمانی است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اتوبوسرانی متولی احداث پلهای عابر پیاده مربوط به خطوط سازمانی است

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه گفت: احداث پلهای عابر پیاده تحت تولیگری سازمان اتوبوسرانی پس از تاسیس سازمان زیباسازی شهرداری کرج به این سازمان تحویل شد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مهرداد کیانی با بیان این مطلب افزود: اتوبوسرانی کرج تنها در حوزه احداث پل های عابر پیاده مربوط به خطوط سازمانی اقدام می کند. وی عنوان کرد: از جمله مکان های احداث پل های عابر که توسط سازمان اتوبوسرانی اجرا می شود، مسیرهای عبوری از عرض خیابان هایی است که منتهی به ایستگاه ها و خطوط اتوبوسرانی می باشد. کیانی هدف از تعهد سازمان اتوبوسرانی به منظور اجرای پل های عابر پیاده، اظهار داشت: سازمان در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران اقدام به اجرای طرح های احداث پل عابر پیاده در حوزه فعالیت های سازمانی می کند. وی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح های نظارتی پل های عابر پیاده به منظور فراهم آوردن زمینه های مساعد بهره برداری از خدمات ارائه شده، به احداث پل عابر پیاده میدان شهید سلطانی اشاره کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح از مهمترین برنامه های سازمان اتوبوسرانی کرج است که تحت نظارت مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی و شهرداری کرج به مرحله اجرا درآمد. این مسئول با بیان اینکه پل عابر پیاده از بزرگترین پل های استان البرز و کشور است، گفت: این پل در حال حاضر با تجهیز پله برقی مورد بهره برداری شهروندان قرار دارد.
ضرورت تبادل سفرهای درون شهری ایمن
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی کرج و حومه، ضرورت تبادل سفرهای درون شهری ایمن را یادآور شد و با بیان اینکه، پرداختن به این مقوله امری مهم است، عنوان کرد: اجرای پل های عابر پیاده در مسیر خطوط اتوبوسرانی از جمله مهمترین اهدافی است که در اجرای این طرح دنبال می شود. کیانی با اشاره به پل عابر پیاده میدان مادر، عنوان کرد: از دیگر پل های عابر پیاده ای که با تولیگری سازمان اتوبوسرانی کرج انجام می شود، پل عابر پیاده مقابل شهرداری است. وی خاطرنشان کرد: از دیگر پل هایی که تحت نظارت و پوشش سازمان اتوبوسرانی اجرایی شد، پل عابر پیاده آسانسور دار میدان مادر است. این مسئول در خصوص عدم راه اندازی آسانسور در پل عابر پیاده میدان مادر با بیان اینکه، مشکل اصلی این پل تامین برق است، گفت: وجود خطوط فشار قوی برق باعث بروز مشکل عدم استفاده از آسانسور پل عابر پیاده میدان مادر است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود