19 دی 1390
شماره خبر: 3835

تعمير كانال انتقال آب به تهران دليل اصلي قطعي آب در شاهين ويلا/ شهروندان همكاري كنند

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  تعمير كانال انتقال آب به تهران دليل اصلي قطعي آب در شاهين ويلا/ شهروندان همكاري كنند

سپیدار آنلاین: مدير بحران شهرداري كرج از اجراي عمليات تعمير كانال انتقال آب به تهران در محلات شاهين ويلا و باغستان خبر داد و گفت: در اين زمينه شهروندان با نيروهاي خدماتي همكاري كنند.
روح الله كيان در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج اظهار داشت: با توجه به تعمير كانال انتقال آب به تهران و اجراي عمليات بازسازي اين كانال، آب مناطق شاهين ويلا و باغستان طي چند روز گذشته قطع شده بود.
وي افزود: در اين زمينه مشكلاتي براي شهروندان به وجود آمده بود و گله مندي خود را به سازمانهاي مربوطه اعلام كردند. اين مسئول عنوان كرد: در اين راستا جلسه ستاد بحران در فرمانداري شهرستان كرج برگزار و راهكارهاي لازم براي رفع اين مشكل ارائه شد. كيان ادامه داد: در جلسه مذكور مقرر شد كه با همكاري مناطق 6،‌5، 7 و ستاد مركزي شهرداري كرج، مشكل قطعي آب شهروندان مناطق مذكور برطرف شود. مدير بحران شهرداري كرج يادآور شد: اين مشكل با اعزام تانكرهاي آب به مناطق مذكور و سهيمه بندي آب به صورت ساعتي برطرف مي شود. وي گفت: اين عمليات بازسازي و تعمير طي 40 روز آينده با حضور شبانه روزي نيروهاي خدماتي به اتمام مي رسد كه در اين زمينه از شهروندان تقاضا مي شود كه با وجود مشكل قطعي آب، با نيروهاي خدماتي همكاري داشته باشند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود