21 دی 1390
شماره خبر: 3960

شهرک سپاه فردیس در حوزه خدمات دهی شهرداری منطقه 3 کرج قرار گرفت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

شهرک سپاه فردیس در حوزه خدمات دهی شهرداری منطقه 3 کرج قرار گرفت

سپیدار آنلاین: سخنگو و عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرک سپاه فردیس بعداز سالها تلاش وپیگیری شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج در حوزه خدمات دهی شهرداری منطقه 3 کرج قرار گرفت.
داود وحیدی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: شهرک سپاه یکی از محلات خوب شهرداری منطقه 3 کرج است که ساکنین این شهرک از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس هستند و شایسته بهترین خدمات هستند. وی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری کرج تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مناسب پس از تحویل این شهرک از شهرک ساز انجام خواهد داد و با برنامه ریزیهایی که انجام می شود به مرور زمان تمام کاستی و مشکلات این شهرک رفع خواهد شد. وی افزود: پس از تحویل شهرک، تمامی امور مربوط به این شهرک از جمله صدور پروانه، امورشهری، عمرانی و سایر خدمات از سوی شهرداری منطقه 3 کرج ارائه خواهد شد. وی عنوان کرد: بارها در جلسات مختلف شاهد گلایه‌ها و نارضایتی اهالی شهرک سپاه از وضعیت نابسامان این منطقه بودیم که این امر باعث پیگیری و به ثمر نشستن مطالبات مردم شد و ظرف دو سال آینده شهرک سپاه فردیس به یکی از شهرکهای خوب منطقه 3 کرج تبدیل خواهد شد. این عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهروندان ساکن در شهرک سپاه فردیس از این پس می توانند برای پیگیر امورات خود به شهرداری منطقه 3 کرج واقع در جاده ملارد مقابل نیروگاه منتظر قائم مراجعه کنند.
رییس کمیسیون فرهنگی واجتماعی شورای اسلامی شهر کرج اظهار امیدواری کرد که تحویل این شهرک به شهرداری منطقه 3 کرج شاهد گسترش فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی در این محله ها باشیم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود