11 بهمن 1390
شماره خبر: 4560

راهکارهای همکاری متقابل و تسریع در راه اندازی صدا و سیمای البرز بررسی شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

  راهکارهای همکاری متقابل و تسریع در راه اندازی صدا و سیمای البرز بررسی شد

سپیدار آنلاین: سید علی آقازاده شهردار کرج و مدیرکل صداو سیمای البرز راهکارهای همکاری متقابل و تسریع در راه اندازی مرکز صدا و سیمای این استان را در نشستی مشترک بررسی کردند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ناصر صفار در این دیدار با ابراز قدردانی از حمایت مجموعه مدیریت شهری کرج از راه اندازی صدا و سیمای البرز اظهار داشت: راه اندازی صدا و سیمای البرز یکی از مطالبات مهم مردم استان است که امید می رود به زودی محقق شود. این مسئول با اشاره به لزوم تهیه فضای مناسب جهت استقرار ساختمان این مرکز ادامه داد: نبود فضای مناسب در راستای راه اندازی مرکز صدا و سیمای البرز یکی از مهمترین مشکلاتی است که آغاز به کار سیمای البرز را به تعویق انداخته است. وی با بیان اینکه حضور استان البرز در رسانه ملی بستر معرفی ظرفیت ها و انعکاس مسائل مختلف را فراهم می کند خواستار انعقاد تفاهمنامه همکاری مابین این مرکز و شهرداری کرج شد.
شهردار کرج نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم راه اندازی مرکز مستقل صدا و سیمای البرز بیان کرد: استان تازه تاسیس البرز دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در بخش های مختلف است که این امر لزوم اطلاع رسانی و انعکاس رویدادها را در رسانه دیداری تلویزیون دو چندان می کند. سیدعلی آقازاده افزود:خانواده بزرگ شهرداری کرج با وجود ارتباط مستقیم و مستمر با شهروندان و ورود به عرصه های مختلف خدمات رسانی نیازمند برقراری ارتباط دو سویه با رسانه های گروهی است که در این میان نقش رسانه ملی به عنوان رسانه ای دیداری بسیار پررنگ و ملموس است. وی با یاد آوری مصوبه حمایتی شورای شهر در زمینه راه اندازی سیمای البرز گفت: مجموعه مدیریت شهری کرج با اذعان بر ضرورت ایجاد صدا و سیمای البرز مصوبه ای مبنی بر اختصاص یک میلیارد تومان به این مهم اختصاص داد که این مبلغ هم اکنون نیز قابل پرداخت می باشد.
عملکرد حرفه ای پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
در ادامه این نشست مدیرکل صدا و سیمای البرز از بخش های مختلف تحریریه پایگاه خبری مدریت شهری کرج نیز بازدید کرد.
ناصر صفار در این بازدید با مثبت ارزیابی کردن فعالیت این پایگاه خبری بیان کرد: نگاه حرفه ای توام با انتشار بهنگام اخبار ویژگی شاخص این پایگاه خبری است. وی ادامه داد: راه اندازی این رسانه درون سازمانی ضمن انعکاس اخبار این مرکز موجب اطلاع رسانی به موقع از عملکرد این دستگاه در راستای بهره برداری سایر رسانه ها است که این امر بستر ساز تعامل و اتصال شهرداری و رسانه های مکتوب،دیجیتال،دیداری و شنیداری را فراهم می کند. مدیر کل صدا و سیمای البرز اظهار امیدواری کرد تا با تداوم این رویکرد همچنان شاهد انعکاس اخبار صحیح و حرفه ای در این رسانه باشیم.
فعالیت رسانه ای موجب جلب مشاکت شهروندان و کاهش هزینه ها می شود
در این بازدید همچنین احمد خیری مشاور رسانه ای شهردار کرج نیز با تشریح بخش های مختلف تحریریه این پایگاه خبری به تغییر رویکرد مدیریت شهری به حوزه اطلاع رسانی اشاره کرد و گفت:شهرداری و شورای شهر کرج به خوبی نقش و اهمیت ایجاد مرکز صدا و سیمای استان را درک کرده و آماده همکاری همه جانبه با این مرکز است.
وی خاطرنشان کرد :فعالیت های رسانه ای ضمن جلب سرمایه های اجتماعی موجب کاهش چشمگیر هزینه ها و مشارکت بیش از پیش شهروندان در اداره امور شهر خواهد شد.
خیری بیان کرد: تنوع و گستردگی ماموریت های مدیریت شهری شرایطی را فراهم آورده که اهالی رسانه و هنرمندان از زوایای مختلف به تبیین ماموریت های این نهاد و حقوق و وظایف شهروندان بپردازند. این مسئول گفت: شهرداری در راستای اطلاع رسانی تخصصی عملکرد خود و جهت تولید محتوا برای رسانه های مکتوب و مجازی گامهای موثری برداشته و امید می رود بسترهای لازم جهت تولید محتوا برای رسانه های صوتی و تصویری نیز مهیا شود. وی با تاکید بر نقش بی بدیل رسانه ها در تحقق اهداف مدیریت شهری خواستار تعامل بیشتر شهرداری با رسانه ملی شد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود