13 بهمن 1390
شماره خبر: 4656

جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی با ورود 850 دستگاه تاکسی

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی با ورود 850 دستگاه تاکسی

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی کرج از افزوده شدن 850 دستگاه تاکسی به چرخه حمل و نقل دورن شهری و جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی خبرداد.
کریم افشار در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج افزود: تمامی 850 دستگاه تاکسی چهارسرنشین سهمیه توسعه ناوگان کرج در سال 90 به چرخه حمل و نقل درون شهری افزوده شد.
وی خاطرنشان کرد: ورود این تعداد تاکسی به ناوگان تاکسیرانی کرج حاکی از جذب کامل سهمیه توسعه ناوگان تاکسیرانی کرج، مرکز استان البرز است. افشار اظهارداشت: با اضافه شدن این تعداد تاکسی، آمار تاکسی های ناوگان تاکسیرانی کرج به 11هزار دستگاه رسید. وی اظهارداشت: جذب کامل سهمیه تاکسیرانی با حمایت و پشتیبانی استانداری، شورای اسلامی و شهرداری کرج محقق شد. افشار با بیان اینکه فعالیت این تعداد تاکسی نقش بسزایی در خدمات رسانی به شهروندان ایفا می کند، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی کرج با هدف افزایش سطح خدمات رسانی به شهروندان اهتمام ویژه ای برای توسعه ناوگان در آینده دارد. نایب رئیس هیئت مدیره اتحادیه تاکسیرانی، سهمیه سازمان در حمل و نقل عمومی شهر کرج را بیش از 60 درصد ذکر و عنوان کرد: این مهم توجه و عنایت مسئولان را در حمایت از سازمان تاکسیرانی کرج دو چندان می کند. افشار گفت: جذب کامل تاکسی های طرح توسعه ناوگان با هدف رفع نیاز شهروندان به استفاده از چرخه حمل و نقل عمومی با محوریت تاکسی صورت گرفته است. وی با اشاره به گستردگی شهر کرج و استقبال شهروندان در استفاده از تاکسی افزود: روزانه بالغ بر یک میلیون و 500 هزار سفر درون شهری توسط ناوگان تاکسیرانی انجام می گیرد. این مسئول با بیان اینکه، سازمان تاکسیرانی کرج با لحاظ کردن این مهم تلاش و اهتمام بیشتر و جدی تری برای توسعه ناوگان در آینده دارد،خاطرنشان کرد: سازمان هم اکنون در حال پیگیری برای دریافت سهمیه مجدد به منظور توسعه ناوگان تاکسیرانی در کرج است. افشار افزایش رضایتمندی مسافران از سازمان تاکسیرانی و خدمات ارائه شده را در پیشبرد اهداف این سازمان موثر عنوان و تصریح کرد: برای تحقق این مهم از همه توان و ظرفیت های موجود استفاده می کنیم. این مسئول تامین امنیت، رفاه و آسایش مسافرین هنگام سفرهای درون شهری را از اهداف برتر و اولویت دار سازمان تاکسیرانی دانست و خاطرنشان کرد: این مهم به شکل جدی از سوی مسئولان این سازمان پیگیری می شود.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود