10 اسفند 1390
شماره خبر: 5351

خدمات سازمان پایانه ها تعطیلی ندارد/حضور تمام وقت پرسنل پایانه ها در ایام نوروز

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

خدمات سازمان پایانه ها تعطیلی ندارد/حضور تمام وقت پرسنل پایانه ها در ایام نوروز

سپیدار آنلاین: قائم مقام سازمان پایانه های کرج با تاکید بر ارائه خدمات مطلوب این سازمان در ایام مختلف سال به ویژه ایام نوروز گفت: خدمات سازمان پایانه های کرج تحت تاثیر تعطیلات، تعطیل نیست.
عباس هاشمیان در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اشاره به حجم بالای تقاضای سفر در ایام نوروز از پایانه شهید کلانتری افزود: اتخاذ تدابير ويژه براي آمادگي پايانه‌ها در سفرهاي نوروزي همچنین تدوین اقدامات و برنامه ‌ريزي‌هاي گسترده‌ به منظور استقبال از میهمانان از برنامه های اولویت دار این سازمان در ایام نوروز است. وی با اشاره به آمادگی سازمان پایانه ها براي افزايش حجم سفرهای نوروزی اظهارداشت: نیروهای سازمان در این خصوص در آماده‌باش كامل قرار دارند. هاشمیان با تاکید بر ایجاد زمینه های مناسب جهت ایجاد رفاه و خدمات در عرصه های مختلف فرهنگي و خدماتی به مسافران نوروزی اظهارداشت: اجرای اقدامات خدماتی عمرانی در پايانه‌ها به منظور ارتقاء سطح خدمات‌رساني بهتر به مسافران در دست اجر می باشد. قائم مقام سازمان پایانه های کرج با تاکید بر اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی سازمان به عنوان مسئولیت مهم سازمان بیان کرد: سازمان پایانه های کرج از دو ماه گذشته برنامه هایی در این زمینه از جمله ساماندهی و اصلاحات هندسی اطراف پایانه شهید کلانتری، هدایت مسیر با توجه به احداث زیرگذر محمد شهر همچنین مناسب سازی فضای ترمینال به لحاظ رنگ آمیزی دیوار های بتونی حاشیه اتوبان و فضای سبز داخل مجموعه در دستور کار قرار داده است. هاشمیان همچنین از تعمیرات انجام شده در خصوص تاسیسات داخلی مجموعه پایانه شهید کلانتری خبر داد و گفت: طی انجام این عملیات ساختاری تاسیسات پایانه و سرویس های بهداشتی این مجموعه نوسازی شد.
حضور تمام وقت پرسنل پایانه ها در ایام نوروز
قائم مقام سازمان پایانه های کرج با بیان اینکه، فصل کاری در ایام تعطیلات به ویژه نوروز افزایش می یابد، عنوان کرد: حضور تمام وقت پرسنل پایانه ها در ایام نوروز از مهمترین تمهیداتی است سازمان برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در دستور کار قرار داده است. هاشمیان با اشاره به آمادگی سازمان در خصوص استقرار نیروهای سازمانی در پایانه شهید کلانتری بیان کرد: در ایام نوروز 35 نفر از پرسنل در پایانه شهید کلانتری نسبت به ارائه خدمات مسافرتی به شهروندان اقدام می کنند. وی با بیان اینکه، پرسنل سازمان در قالب تشکیل ستاد و با بهره گیری از مجموعه نیروهای ستادی سازمان در پایانه شهید کلانتری مستقر می شوند، عنوان کرد: به منظور افزایش سطح خدمات رسانی به مسافران نوروزی نیروهای انتخاب شده در شیفت های مشخص ارائه وظیفه می کنند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود