21 اسفند 1390
شماره خبر: 5681

اجرای طرح های نوروزی با بهره گیری از 160 نفر ساعت کار در سازمان پایانه

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اجرای طرح های نوروزی با بهره گیری از 160 نفر ساعت کار در سازمان پایانه

سپیدار آنلاین: مدیر عامل سازمان پایانه های کرج گفت: اجرای طرح ها و برنامه های این سازمان در قالب هماهنگی برای استقبال از نوروز و با 160 نفر ساعت کار پرسنل سازمان انجام شد.
داوود شعبانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با بیان این مطب افزود: برنامه های استقبال از نوروز از دو ماه گذشته تا کنون در سازمان پایانه های کرج آغاز شده است.
وی با اشاره به اجرای طرح اصلاح هندسی در اطراف ترمینال شهید کلانتری گفت: این اقدام با هدف جلوگیری از تردد های بی مورد و تجمع خودرو های شخصی انجام شده است.
این مسئول با اشاره به اجرای طرح زیرگذر محمد شهر بیان کرد: این مهم با هدف هدایت مسیر با توجه به اجرای این طرح انجام شده است. شعبانی همچنین افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این پایانه بهسازی نمازخانه ترمینال شهید کلانتری است. وی ارائه خدمات خدمات رفاهی برای رانندگان اتوبوس های برون شهری را از دیگر اقدامات نوروزی سازمان پایانه ها ذکر و عنوان کرد: بهسازی خوابگاه رانندگان از جمله این اقدامات است. شعبانی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 20 تخت برای این خوابگاه در نظر گرفته شده است.
این مسئول اظهار داشت: با توجه به اینکه علاوه بر رانندگان کرج، رانندگانی از سایر شهرهای کشور از این مسیر تردد می کنند، لازم است محیط استراحت برای آنها به نحو مطلوبی مهیا شود. شعبانی به رنگ آمیزی دیوارهای بتونی حاشیه اتوبان مقابل پایانه شهید کلانتری اشاره کرد و گفت: ایجاد فضای سبز داخل ترمینال شهید کلانتری و ارائه خدمات عمومی در این ترمینال از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مجموعه است. مدیرعامل سازمان پایانه های کرج همچنین از ارائه خدمات عمومی در پایانه شهید کلانتری خبرداد و بیان کرد: به منظور ارائه این خدمات چک لیستی از خدمات داخلی از جمله آب، برق، گاز و تلفن تهیه شد و بر حسب آن نسبت به کنترل و تعویض این تاسیسات اقدام شد. وی با بیان اینکه، سرویس های بهداشتی پایانه نیز به طور کامل نوسازی شده است، افزود: اجرای سیستم روشنایی و نصب دوربین های مدار بسته در محوطه با هدف کنترل و نظارت بیشتر از دیگر اقدامات مهم سازمان پایانه ها در قالب طرح ها و برنامه های نوروزی است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود