10 اسفند 1390
شماره خبر: 5309

انتقادها از عملکرد مجموعه مدیریت شهری سازنده باشد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 انتقادها از عملکرد مجموعه مدیریت شهری سازنده باشد

سپیدار آنلاین: رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر تعامل حداکثری اصحاب رسانه با مجموعه مدیریت شهری گفت: انتقاد از عملکرد مجموعه مدیریت شهری سازنده باشد.
محمود دادگو در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج بیان انتقاد ها را امری لازم در پیشبرد اهداف مدیریتی دستگاه های خدمات رسان شهری دانست و در عین حال افزود: انتقادی که با هدف سازندگی مطرح شود، انتقادی موثر و کارساز است. وی حجم وسیع فعالیت های تعریف شده مجموعه مدیریت شهری را یادآور شد و گفت: رصد و نگاه خبری از ابزار های مهم مدیریت شهری است. این مسئول با بیان اینکه مبحث انتقاد، مبحثی پیچیده، مهم و ضروری است، بیان کرد: هیچ شغلی، از انتقاد معاف نیست و انتقاد سازنده در کار نقطه مطلوبی است که در نهایت منجر به نتایج قابل قبول تری می شود. دادگو از انتقاد به عنوان ابزاری برای انگیزش، آموختن، توسعه و ایجاد روابطی قوی، تبادل اطلاعات، تاثیر گذاشتن یاد کرد و گفت: این ابزار در صورتیکه در مسیر صحیح هدایت شود کارساز و ایده آل خواهد بود.
نقادی سازنده باشیم
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه در جامعه رسانه ای نقادی سازنده باشیم، عنوان کرد: انتقادپذیری و انتقاد کردن موثر دارای اهمیت زیادی برای موفقیت مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری است. دادگو اموری چون ارزشیابی عملکرد و ارائه کیفی خدمات را منوط به بکارگیری مطلوب انتقادپذیری دانست و افزود: این در حالیست که انتقاد با ابراز و احساسات درباره موضوعات پیچید می‌تواند تخریب کننده باشد. وی اذعان داشت: بکارگیری انتقاد ضعیف و ناکارآمد، منجر به شکست افراد و سازمان‌ها می‌شود، از سوی دیگر استفاده آگاهانه و خردمندانه از انتقاد به شکوفایی افراد و سازمان‌ها منجر خواهد شد. این مسئول با اشاره به راه اندازی خانه مطبوعات بر ایجاد ارتباط دو سویه بین این خانه رسانه ای و کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد و افزود: ارتباط بین این دو مجموعه باید متعادل و بر مبنای حل و فصل مشکلات در زمینه های مختلف باشد. دادگو با اذعان بر وجود مشکلات عدیده خبرنگاران اظهار داشت: تلاش و اهتمام این قشر خبری در ارائه اخبار به شهروندان به طور قطع برای همه مسئولان و مدیران اجرایی شهر آشکار و نمایان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود