10 اسفند 1390
شماره خبر: 5310

نیروهای مفید شهردای نیازمند ارتقاء هستند/ ضرورت توانمند سازی نیروهای انسانی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

نیروهای مفید شهردای نیازمند ارتقاء هستند/ ضرورت توانمند سازی نیروهای انسانی در کرج

سپیدار آنلاین: شهردار کلانشهر کرج با تاکید بر ترغیب و تشویق نیروهای تخصصی در مجموعه شهرداری گفت: نیروهای با تجربه و کارآمد در شهرداری نیاز به ارتقاء دارند.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، سید علی آقازاده در مراسم تودیع و معارفه معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج افزود: مدیران پویا و کارآمد امروزه باید علاوه بر وظایفی مانند برنامه ریزی، سازماندهی، نظارت، اثربخشی و بکارگیری علم تغییر و تحول سازمانی را نیز سرلوحه امور خود قرار دهند. وی با بیان اینکه، مدیران سازمانی علاوه بر اینکه باید در برابر محیط متغیر، سازگار و انعطاف پذیر باشند، اظهارداشت: توانایی تشخیص مشکلات و بکارگیری برنامه های تغییر و تحول سازمانی نیز باید در راس امور و برنامه کاری مسئولان و مدیران قرار گیرد. آقازاده، مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر را نهادی پویا ذکر کرد و افزود: این مجموعه بطور مداوم و مستمر با عوامل خارجی و درونی در ارتباط است که دراین خصوص تغییر بینش مدیران و معاونین نقش بسزایی در انطباق و سازگاری سازمان با تغییرات محیطی دارد. شهردار کرج، تحول سازمانی را یکی از مهمترین عوامل بهره وری در سازمان ها و جوامع انسانی دانست و عنوان کرد: شکوفایی و رشد هر سازمان و نهاد خدمت رسان منوط به ارتقاء و پرورش منابع انسانی است. آقازاه با مهم ارزیابی کردن عملکرد و فعالیت معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، عنوان کرد: انتظار مجموعه مدیریت شهری شامل شهرداری و شورای اسلامی شهر، سازمان های تابعه و دیگر دستگاه های ذیربط از این حوزه بسیار بالا است. وی با تاکید بر ارتقاء کمی و کیفی عملکرد این معاونت عنوان کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج باید به گونه ای عمل کند که این معاونت به لحاظ مسائل کمی و کیفی همچنین تزریق نیروهای انسانی متخصص و پویا ، موفق باشد. این مسئول افزایش بار کیفی حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری را مهم ارزیابی کرد و گفت: هماهنگی با راهنمایی و رانندگی و اشراف بر برنامه های این معاونت از جمله راهکارهای موفق به منظور افزایش بار کیفی این حوزه است.
ضرورت توانمند سازی نیروهای انسانی در مدیریت شهری کرج
شهردار کرج در ادامه مراسم معارفه معاون جدید حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج بر توانمند سازی نیروهای متخصص و کارآمد و جذب آنها در ساختار مدیریت شهری کرج، افزود: در این راستای مسئولان سازمان ها باید با کارشناسی رفتاری منابع انسانی نسبت به این مهم اقدام کنند. آقازاده اظهارداشت: توانمندسازی و تقویت منابع انسانی به معنی قدرت بخشیدن و ارتقای قدرت فکری و عملی کارکنان است. وی با بیان اینکه، اقدامات حوزه حمل و نقل ترافیک خاکریز و پیشانی امور عمرانی است، گفت: از برنامه های مهم و کارا در این زمینه پیگیری دو پروژه بزرگ ادامه بزرگراه شهید همت در قالب دو بزرگراه شمالی و جنوبی است. این مسئول با معارفه مهرداد فیروزبخت به سمت معاون جدید حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج، افزود: فیروزبخت پیش از این در سمت مدیر طرح های راهبردی و کاربردی حوزه شهرداری انجام مسئولیت می کرد. آقازاده شیوه مدیریتی فیروزبخت در سمت پیشین را مثبت و قابل قبول خواند و گفت: این مسئول در کارنامه کاری خود به ویژه در تهیه و تدوین طرح جامع و تفصیلی کرج بسیار موفق ایفای وظیفه کرده است. وی با قدردانی از عملکرد علی اصغر صلواتی معاون اسبق حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری اظهار امیدواری کرد: تخصص، تجربه و سوابق موفق کاری وی الگویی برای ادامه فعالیت های این حوزه با مدیریت جدید باشد. آقازاده همچنین خواستار همکاری و تعامل بیش از پیش پرسنل حوزه حمل و نقل شهرداری کرج با مدیریت جدید شد. گفتنی است، طی حکمی از سوی سید علی اقازاده، شهردار کرج، مهرداد فیروزبخت به عنوان معاون جدید حمل و نقل ترافیک شهرداری کرج منصوب شد. پیش از این علی اصغر صلواتی در این سمت مشغول به فعالیت بوده است. وی اکنون به عنوان مدیر امور مالی اداری سازمان قطار شهری کرج منصوب شد. در این آیین علاوه بر شهردار کرج، معاونین و مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مجموعه معاونین معاونت معماری و شهرسازی شهرداری، مدیران عامل سازمان های وابسته به این مجموعه از جمله کریم افشار، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی، کیانی، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی کرج نیز حضور داشتند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود