21 فروردین 1391
شماره خبر: 6143

شهردار کرج نمونه مدیر شهری موفق است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 شهردار کرج نمونه مدیر شهری موفق است

سپیدار آنلاین: امام جمعه کرج با اشاره به پیشرفت های عمرانی کلانشهر کرج تاکید کرد: کرج در اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی بسیار موفق عمل کرده است.
به گزارش پایگاه خبری کرج، حجت الاسلام محسن کازرونی در حاشیه برگزاری نخستین جلسه شورای برنامه ریزی سال 91 استان البرز با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مجموعه مدیریت شهری در خصوص برنامه ریزی و اجرای طرح های عمرانی بیان کرد: این مهم حاکی از تلاش و اهتمام مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی و شهرداری کرج است.
وی با تاکید بر برنامه ریزی های مدیریتی مبتنی بر اقدامات کارشناسی، عنوان کرد: مدیریت شهری کرج این مهم را به نحو مطلوب و شایسته در اجرای پروژه های شهری بکار گرفته است. خطیب نماز جمعه کرج با اشاره به موضوع رودخانه کرج، اظهارداشت: رودخانه کرج به قدر رودخانه زاینده رود حائز اهمیت است. حجت الاسلام کازرونی ادامه داد: این در حالی است که رودخانه کرج هنوز به اندازه مطلوب و شایسته به لحاظ عمرانی و زیرساختی پیشرفت نداشته است. وی با یادآوری اقدامات مدیریت شهری کرج در خصوص برنامه ریزی و ساماندهی رودخانه کرج، بیان کرد: این برنامه ریزی ها نشان از تلاش شهردار کرج برای تغییر و تحول مثبت این رودخانه است.
آقازاده نمونه مدیر شهری موفق است
امام جمعه کرج، تحول عمرانی کرج در دوره های اخیر را یادآور شد و با بیان اینکه، رسیدن به این مهم با تکیه بر درایت و نگاه مدیریتی کارآمد محقق شده است، عنوان کرد: باید اذعان داشت، شهردار کرج نمونه مدیر شهری موفق است. حجت الاسلام کازرونی با اشاره به اجرای پروژه های مختلف عمرانی به ویژه تقاطعات غیر همسطح بیان کرد: برنامه ریزی برای انجام این مهم از نشانه های بارز نگاه آگاهانه مدیریتی است. وی چهره فرهنگی شهر را مرهون تلاش های شهردار کرج ذکر کرد و گفت: وحدت رویه و تعامل شهرداری و شورای شهر نقش بسزایی در فراهم آوردن بستر های رونق فرهنگی ایفا کرده است. حجت الاسلام کازرونی افزود: علاوه بر رونق عرصه های فرهنگی در کرج، این کلانشهر به لحاظ ساختاری و فیزیکی نیز پیشرفتی منطقی و مثبت داشته است که این مهم نیز با تلاش و همت مجموعه مدیریت شهری فراهم شده است. وی اظهارامیدواری کرد: تلاش ها و برنامه ریزی های مسئولان اجرایی کلانشهر کرج مستمر و موثر و بر مبنای جلب رضایتمندی شهروندان باشد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود