11 دی 1391
شماره خبر: 17631

وحدت رویه در اجرای طرح های عمرانی لحاظ شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 وحدت رویه در اجرای طرح های عمرانی لحاظ شود


سپیدارآنلاین: مدیر منطقه 2 شهرداری کرج با تاکید بر تدوین برنامه های کارشناسی و هدفمند در خصوص اجرایی کردن طرح های عمران شهری، عنوان کرد: نقش وحدت رویه در برنامه ریزی ها به طور ویژه لحاظ شود.
محمدرضا ناصرخاکی افزود: تحقق این مهم تضمینی برای اجرای موفق طرح های عمران شهری است. وی با تاکید بر اجرای طرح های هدفمند شهری اظهارداشت: تبادل نظر و رسیدن به نقطه نظر مشترک در خصوص مسائل شهری نقش بسزایی در افزایش کارآمدی خدمات ارائه شده از سوی شهرداری ها ایفا می کند. این مسئول، از افزایش راندمان کاری در ساختار شهرداری به عنوان امری مهم و حساس یاد کرد و افزود: تحقق این مهم ارتباط مستقیمی با اجرای موفق پروژه های شهری دارد. ناصر خاکی تصریح کرد: برای رسیدن به استانداردهای مطلوب در امر خدمت رسانی که محور اصلی اقدامات و اهداف مدیریت شهری است، نیاز به برنامه ریزی و مدیریت پروژه ها است.
ضرورت تدوین پروژه های شهری
مدیر منطقه 2 شهرداری کرج در ادامه با تاکید بر ضرورت تدوین پروژه های شهری عنوان کرد: تعریف و تدوین پروژه های شهری امری مهم است که شهرداری بر انجام آن تاکیددارد.ناصرخاکی، ضرورت افزایش تاثیر گذاری طرح های عمرانی در محیط شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: تحقق این مهم از جمله سرفصل های کاری شهرداری منطقه است.
وی بیان کرد: تدوین و طراحی پروژه های شهری باید با محوریت تامین نیازهای زندگی شهروندی و رفع مشکلات شهری صورت گیرد تا بیشترین میزان تاثیر گذاری را بر شهر و زندگی شهروندان داشته باشد. وی، مدیریت در منطقه 2 شهرداری کرج را مدیریتی جامع در همه بخش ها ذکر و عنوان کرد: تصمیمات اخذ شده توسط مسئولان و کارشناسان منطقه برای افزایش راندمان و تاثیرگذاری مطلوب، پس از بررسی به منظور انطباق با معیارهای فنی، برای اجرا نهایی می شوند.





منبع:کامنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود