23 فروردین 1391
شماره خبر: 6220

عملیات زیبا سازی بلوار شهید بهشتی آغاز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

عملیات زیبا سازی بلوار شهید بهشتی آغاز شد

سپیدار آنلاین: مدیر منطقه 6 شهرداری کرج از آغاز عملیات زیبا سازی بلوار شهید بهشتی حد فاصل میانجاده تا میدان حصارک خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حق محمدلو با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی بازدید میدانی صورت گرفته عملیات اجرایی بلوار شهید بهشتی در دستور کار منطقه قرار گرفت و اقدامات عمرانی لازم از سوی عوامل اجرایی اداره عمران منطقه 6 آغاز شد. وی لکه گیری و آسفالت به میزان 200 تن و همچنین لکه گیری و بهسازی پیاده رو ها را از جمله اقدامات این عملیات دانست. این مسئول تاکید کرد: طی چند ماه گذشته حدود 300 متر مربع عملیات پیاده رو سازی با استفاده از مصالح مرغوب در معبر مذکور انجام شده است. مدیر منطقه 6 شهرداری کرج خاطرنشان کرد: طی سال جاری طبق برنامه ریزی صورت گرفته مقرر شد تمام معارضات ، فضای سبز و همچنین مبلمان شهری منطقه به نحو مطلوب برطرف شود.
بنرهای اطلاع رسانی تسهیلات ویژه صدور پروانه در سطح منطقه 6 نصب شد
مدیر منطقه 6 شهرداری کرج در ادامه از اطلاع رسانی شهروندان منطقه 6 جهت ارائه خدمات و تسهیلات صدور پروانه در بافت های فرسوده خبر داد. حق محمدلو اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشهای قابل توجهی از محدوده شهرداری منطقه 6 در گونه های تراکم مسکونی متداول شهری و در تراکم جمعیتی بالا و سکونت افراد کم درآمد در قالب طرحهای ویژه بهسازی و بافتهای فرسوده قراردارد، و با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر کرج شهرداری امتیازات تراکمی مختلفی را برای شهروندان در نظر گرفته است. وی از تخفیف 80 درصدی عوارض پروانه ساختمانی به مصوبه شورای اسلامی شهر کرج خبر داد و افزود: اعطای تسهیلات بانکی و تقسیط طولانی مدت همچنین تخفیف عوارض از جمله تسهیلات شهرداری می باشد.
این مسئول محله صوفی آباد، حصارک بالا، جواد آباد، کوچه یخچال، نواب صفوی را از جمله محل های بافت فرسوده عنوان کرد و گفت: شهرداری به مدت یک سال (تا پایان سال 91) آمادگی کامل جهت ارائه خدمات با تسهیلات ویژه را در ارائه صدور پروانه دارد. حق محمدلو از مالکین دعوت کرد تا با مراجعه به واحد شهرسازی این منطقه و کسب اطلاعات دقیق ، تشکیل پرونده داده و از تسهیلات بهره مند شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود