24 فروردین 1391
شماره خبر: 6228

پروژه های ملی و منطقه ای را به هم گره بزنیم/ ضرورت وحدت و ثبات مدیریتی در کرج

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

پروژه های ملی و منطقه ای را به هم گره بزنیم/ ضرورت وحدت و ثبات مدیریتی در کرج

سپیدار آنلاین: منتخب مردم کرج در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تدوین برنامه های مدیریتی مبنی بر اجرای پروژه های مختلف عمرانی، زیرساختی و خدماتی در کلانشهر کرج، بر تلفیق و گره زدن پروژه های ملی و منطقه ای تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمد جواد کولیوند در نخستین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در سال جدبد ضمن ارج نهادن به حرکت بزرگ مردم کرج در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به عنوان منتخب مردم در این دوره از مجلس شورای اسلامی بر خود واجب دانستم از طریق هر تربیون که امکان مطلع شدن مردم از طریق آن وجود دارد از لطف و بزرگواری مردم کرج در نقش آفرینی انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی قدردانی کنم. وی با بیان اینکه، تریبون شورای اسلامی شهر کرج به واسطه ارتباط و تعامل حداکثری با مردم امکان مناسبی برای تقدیر و تشکر از لبیک مردم به ندای رهبری فراهم می کند، اظهارداشت: تریبون شورای اسلامی شهر به واسطه حضور اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان و منتخبان مردم در رساندن این پیام به مردم نقش بسزایی دارند. کولیوند با اشاره به تعامل مطلوب بین منتخبان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، گفت: وحدت و یکپارچی و تفاهم بین نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی زمینه های تبادل نظر و گفتگو پیرامون مسائل و مشکلات موجود در کلانشهر کرج را به نحو مطلوبی فراهم کرده است.
ضرورت وحدت مدیریتی میان مسئولان کلانشهر کرج
منتخب مردم کرج در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر ضرورت وحدت مدیریتی میان مسئولان کلانشهر کرج تاکید کرد و تحقق این مهم را در پیشبرد اهداف مختلف در این کلانشهر موثر دانست. کولیوند تسریع در امور مختلف شهری در زمینه های مختلف عمران و آبادانی را از جمله مهمترین اولویت های استان البرز دانست وافزود: از خروجی های مهم ایجاد وحدت مدیریتی تحقق این مهم است. وی با اشاره به پیشرفت برخی مناطق کرج در عرصه های مختلف شهری اذعان داشت: پیشرفت و رشد برخی مناطق کرج تنها در سایه دور بودن از حاشیه ها مهیا شده است. منتخب مردم کرج در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت ها و قبول تعهد های مجموعه مدیریت شهری کرج اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری بیان کرد: ارائه خدمات در استان و به تبع آن در کلانشهر تنها مختص به مدیریت شهری نیست و سایر ادارات خدمات رسان نیز در این خصوص نقش دارند.
کولیوند همپوشانی مجموعه مدیریت شهری کرج و سایر ادارات خدمات رسان شهری را مهم ارزیابی کرد و گفت: فعالیت و خدمات دهی مدیریت شهری کرج و دیگر ادارات خدمات رسان از جمله اداره بهزیستی، تامین اجتماعی، ادارات خدمات رسان آب، برق و گاز نیز باید در کنار مدیریت شهری خدمات رسانی کنند.
ضرورت ارائه خدمات به شهرهای اقماری بر اساس چارچوبهای قانونی
منتخب مردم کرج در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات به ضهرهای اقماری بر اساس چارچوب های قانونی گفت: ارائه خدمات در کلانشهر کرج باید به سمت و سوی گره گشایی از مسائل و مشکلات شهری سوق پیدا کند. کولیوند با تاکید بر اینکه، باید تصمیمات ملی بزرگی برای استان البرز و کلانشهر کرج اخذ شود، اظهارداشت: لازمه رسیدن به این مهم نگاه فرا منطقه ای به کلانشهر کرج و سهیم کردن شهرهای اقماری در خدمات رسانی است. وی بیان کرد: مدیریت شهری کرج به عنوان مرکز استان البرز در دست مجموعه مدیریت شهری شامل شورای اسلامی شهر و شهرداری است کرج است که نیاز است این مجموعه به منظور تحقق اهداف در سطح وسیع نسبت به تدوین برنامه های کاربردی خارج از فضای کلانشهری اقدام کند. این مسئول، محروم بودن برخی شهرهای اقماری کرج از جمله محمد شهر، کمال شهر و گرمدره را یادآور شد و افزود: بخش عمده این محرومیت به این دلیل است که موارد قانونی از جمله مفاد طرح تفصیلی اجازه ورود برای رفع برخی مسائل و مشکلات شهرهای اقماری را نمی دهد. کولیوند گفت: به منظور رفع این مهم باید بر اساس چارچوب های قانونی و ضوابط موجود اقدام کرد. وی با یادآوری دوران تصدی خود در فرمانداری کرج از این دوران به عنوان دورانی طلایی یاد کرد و افزود: طی این مدت بین شورای اسلامی شهر و فرمانداری صمیمیت و همکاری مطلوبی به ویژه در تصویب مصوبات شورا وجود داشت. کولیوند شالوده و اساس قبول مسئولیت به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را رفع مسائل و مشکلات مردم خواند و گفت: اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم در مباحث مختلف خواستار پیگیری مسائل و مشکلات مردم از طریق نمایندگان مجلس شوند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود