3 خرداد 1391
شماره خبر: 7288

کنترل بودجه با ارسال به موقع اسناد مالی مناطق به مرکز محقق می شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کنترل بودجه با ارسال به موقع اسناد مالی مناطق به مرکز محقق می شود

سپیدار آنلاین: معاون اداری - مالی شهرداری کرج با تاکید بر کنترل بودجه، عنوان کرد: این مهم با ارسال به موقع اسناد مالی مناطق تحت پوشش شهرداری به مرکز محقق می شود.
مهرداد ترابیان در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، کنترل بودجه را از موارد مهم و ضروری دانست و با بیان اینکه، برنامه ريزي فعاليت هاي مالی آينده امري بسيار حياتي برای سازمان مردم نهاد شهرداری است، افزود: تعهد مدیریت شهری در اجرای برنامه های نظامند در زمینه اجرای پروژه های شهری تحقق این مهم را دو چندان می کند. وی داشتن برنامه ریزی برای استمرار و حیات فعالیت های سازمانی را مهم دانست و گفت: برنامه ریزی در بخش های مختلف از ضروریاتی است که باید به عنوان محور و رویکرد اصلی مد نظر بخش های مختلف سازمان قرار گیرد. این مسئول با بیان اینکه، داشتن برنامه ریزی برای معاونت اداری مالی شهرداری نیز از ضروریات اجتناب ناپذیر است، افزود: این مهم نقش بسزایی در برنامه ريزي، هماهنگي و كنترل فعاليتهاي سازمان دارد. ترابیان در تعریفی از بودجه، اظهارداشت: بودجه بطور كلي عبارت است از پیش بینی ریالی برای به مرحله اجرا درآوردن برنامه ها طرح های مختلف عمرانی، خدماتی و شهری بر مبنای سياست های سازمان است. ترابیان تاکید کرد: جهت نيل به هدف هاي تعيين شده در ساختار مدیریت شهری نیاز به کنترل بودجه داریم که این مهم نیز در گرو ارسال به موقع اسناد مالی مناطق به مرکز محقق می شود.
تفویض اختیار به معاونین اداری مالی
معاون اداری مالی شهرداری کرج با تاکید بر تهيه و تنظيم جزئيات برنامه های مالی از سوی مناطق تحت پوشش شهرداری این کلانشهر گفت: به منظور افزایش راندمان کاری این حوزه حساس، اقدامات لازم تحت عنوان تفویض اختیار به معاونین اداری مالی طبق برنامه ریزی صورت گرفته است. ترابیان، هماهنگ كردن فعاليت كليه معاونت های مالی اداری مناطق تابعه شهرداری کرج را براي تحقق بخشيدن به هدف های این نهاد خدمت رسان ضروری دانست و عنوان کرد: رسیدن به این معیار و مبنا به نحو موثری موجب افزایش بازدهي مسائل مالی می شود. وی در ادامه مدیریت در مسائل مالی را از جمله ابزار مهم در رسیدن به مدیریت مالی ذکر و عنوان کرد: جاری کردن این رویکرد در بخش های مختلف مدیرت منابع مالی، نقش تاثیر گذاری در بهره گیری کارآمد از منابع مادی و مالی را در پي دارد. این مسئول عنوان کرد: هدف بودجه و تعریف آن برای هزینه کرد در بخش های مختلف شهری را می توان هدایت این منبع مالی در مسیر بهره گیری صحیح از منابع مالی سازمان تعریف کرد.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود