6 خرداد 1391
شماره خبر: 7350

امسال 5 تقاطع غیر همسطح به بهره برداری می رسد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

امسال 5 تقاطع غیر همسطح به بهره برداری می رسد

سپیدار آنلاین: شهردار کرج در ترسیم چهره و نمای عمراني این کلانشهر تا پایان سال 91 گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال شهروندان کرج شاهد بهره برداري از پنج تقاطع غیر همسطح در کرج خواهند بود.
سید علی آقازاده در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بر تکمیل طرح های نیمه تمام در کرج با توجه به قرار گرفتن در دوره پایانی عمر شورای سوم تاكيد كرد و گفت: بهره برداری از پروژه های نیمه تمام از اولویت های مهمی است که به جد از سوی مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری پیگیري می شود. وی با اشاره به طراحی و برنامه ریزی احداث شش تقاطع غیر همسط در کرج افزود: مبنای برنامه ریزی در مدیریت شهری در خصوص تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام عمرانی، تکمیل پنج تقاطع غیر همسطح می باشد که در حال حاضر نیز با جدیت از سوی مسئولین ذیربط دنبال می شود. آقازاده با بیان اینکه، در سال جاری سعی داریم پنج تقاطع غیر همسطح به مرحله بهره برداری برسد، خاطرنشان کرد: تحقق این مهم نیاز به اهتمام و همکاری جدی همه مسئولین اجرایی شهر به ویژه صبوری شهروندان دارد. وی با اشاره به احداث تقاطع غیر همسطح پل بصیرت واقع در انبار نفت، بیان کرد: تقاطعات غیر همسطح دیگر نیز طی ماه های مختلف سال به بهره برداری می رسد. آقازاده در تشریح پیشرفت فیزیکی پل های غیر همسطح در کرج، عنوان کرد: تقاطع غیر همسطح جمهوری تیر ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری می شود. وی افزود: تقاطع غیر همسطح جمهوری باهمه راه های دسترسی به بهره برداری می رسد. این مسئول با یادآوری طراحی و برنامه ریزی احداث تقاطع سه راه جانبازان و عظیميه، بیان کرد: این تقاطع نیز طبق برنامه زمانبندی تا مرداد ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری می شود. آقازاده در ادامه تقاطع غیر همسطح بلوار کامیون داران را یادآور شد و با بیان اینکه، این تقاطع به نام " کشاورز " نامگذاری شده است، افزود: علت این نامگذاری واقع شدن این تقاطع در اراضی موسسه اصلاح بذر و نباتات جهاد کشاورزی است. وی با مهم ارزیابی کردن موقعیت ترافیکی محدوده بلوار کامیونداران، گفت: این تقاطع غیر همسطح نیز تا دو ماه آینده به مرحله بهره برداری می رسد. شهردار کرج در خصوص وضعیت تقاطع میدان حافظ با بیان اینکه این تقاطع در مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: این تقاطع از جمله تقاطعات بسیار مهم کلانشهر کرج است. آقازاده متوسط عمر تقاطع به لحاظ انجام عملیات اجرایی از زمان مطالعه طرح تا آغاز به کار عملیات اجرایی طرح را 200 روز ذکر و عنوان کرد: در حال حاضر پیمانکار تجهیز کارکاه کرده است که بر این اساس این تقاطع پیش از دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد. وی اجرای عملیات عمرانی در تقاطع شهدای ارتش واقع در در شهرک ناز منطقه فردیس را یادآور شد و اظهارامیدواری کرد: این تقاطع نیز تا پایان امسال به بهربرداری برسد.
موفقیت طرح نهضت آسفالت تا پایان امسال
شهردار کرج با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در کرج به عنوان برنامه مهم مجموعه مدیریت شهری اعم از شورای اسلامی شهر و شهرداری تاکید کرد: به پشتوانه آگاهی از نحوه فعالیت کارخانه آسفالت در تولید این مهم می توان به موفقیت طرح نهضت آسفالت تا پایان امسال امیدوار بود. آقازاده با بیان اینکه، هدف از راه اندازی کارخانه آسفالت شهرداری کرج، تولید آسفالت با کیفیت برای اجرای عملیات های عمرانی آسفالت در سطح کرج است، افزود: تولید آسفالت با حداکثر ظرفیت و توان تولیدی از دیگر اهداف تاسیس کارخانه آسفالت است که با توجه به عملکرد اخیر کارخانه در تولید آسفالت اهداف مورد نظر مدیریت شهری در این زمینه محقق شد. وی، مراحل تولید و تهیه آسفالت را پروسه ای سخت و حساس دانست و گفت: محدودیت امکانات مدیریت شهری نیز به سختی کار در تولید آسفالت دامن زده است. آقازاده تاکید کرد: پروسه تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری کرج در حالی طی می شود که این کارخانه با تولید بیش از دو هزار تن آسفالت رکوردار تولید آسفالت شد. وی حمایت های شورای اسلامی شهر کرج در تحقق اهداف طرح نهضت آسفالت را یادآور شد و بیان کرد: این مهم نقش بسزایی در تحقق رفع مشکلات ناشی از آسفالت منطقه ایفا می کند.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود