8 خرداد 1391
شماره خبر: 7451

تبليغات كالاهاي خارجي در كرج ممنوع مي شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

 تبليغات كالاهاي خارجي در كرج ممنوع مي شود

سپیدار آنلاین: رئيس شوراي شهر كرج از تصويب لايحه ارسالي شهرداري كرج به پارلمان شهر مبني بر ممنوعيت تبليغ كالاهاي خارجي در اين كلانشهر خبر داد و گفت: حمايت از كار و سرمايه ايراني در راس برنامه هاي مديريت شهري كرج است.
محمود دادگو در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج با اشاره به نامگذاري سال جاري به عنوان سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني، اظهارداشت: تحقق شعار هوشمندانه سال جاري كه با نگاه همه جانبه رهبر معظم انقلاب در نظر گرفته شد نيازمند برنامه ريزي اصولي در بخش هاي مختلف است. وي افزود: طرح‌های حمایتی برای رونق گرفتن تولید ملی در کشور چند سالي است كه به طور جدي مطرح می‌شود و در شرایط خاص کنونی نیز اين امر با تدبير شايسته و به موقع از سوی رهبر انقلاب مورد توجه قرار گرفت. اين مسئول با اشاره به نقش مديريت شهري در تحقق اين مهم بيان كرد: در اين زمينه مديريت شهري با توجه به گستردگي نوع فعاليت و حضور در ابعاد مختلف زندگي مردم نقش مهمي در اجراي اين شعار ملي دارد.
حمايت از كار و توليد ملي تبلور عيني داشته باشد
دادگو ادامه داد: مقوله حمايت از كار و توليد ملي به عنوان يك ضرورت بايد در تمام سطوح و بدنه دستگاههاي گوناگون از جمله شهرداري تبلور عيني داشته باشد. وي افزود: همچنين ضروري است تا در برنامه ريزي هاي مدون شهرداري بر اساس رويكرد تحقق شعار توليد ملي و حمايت از كار و سرمايه ايراني ظرفيت ها ،واقعيت ها و منابع و امكانات موجود لحاظ شود. رئيس شوراي شهر كرج با اشاره به برنامه ريزي هاي صورت گرفته در اين خصوص ، از تصويب لايحه اي به منظور ممنوعيت تبليغ كالاهاي خارجي خبر داد اين امر را حاكي از نگاه مثبت به حمايت از سرمايه ايراني دانست. دادگو در تشريح اين مصوبه خاطرنشان كرد: در اين راستا لايحه اي مبني بر ممنوع شدن تبلیغات کالاهای خارجی از سوي شهرداري كرج به شوراي شهر ارسال و پس از بررسي هاي لازم ممنوعيت تبليغ كالاهاي خارجي در سطح شهر کرج از سوی شورای شهر تصويب و شهرداري نيز پس از ابلاغ موظف به اجراي اين مصوبه است. وي تاكيد كرد:اميد مي رود اين امر گام مهمي در راستاي تحقق منويات رهبري و رسيدن به سطح ايده آل توليد ملي در كشور باشد.
شعار توليد ملي منحصر به سال جاري نباشد
رئيس شوراي شهر كرج در ادامه يادآ ور شد: با توجه به سياستگذاري هاي كلان مديريتي، شهري و فرهنگي در راستاي تحقق اين مهم ضروري است تا توليد كنندگان نيز با ارتقاء كيفي و كمي محصولات خود به سمت جذب و علاقه مندي مردم به كالاهاي ايراني حركت كرده و كيفيت را در توليدات خود در دستور كار قرار دهند. دادگو اظهار اميدواري كرد تا در سال جاري با فراهم آوردن زيرساخت هاي لازم بسترهاي توسعه يافتگي كشور در بخش هاي مختلف مهيا و در سال هاي آتي نيز اين شعار را در جامعه ايراني نهادينه كنيم.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود