16 شهریور 1392
شماره خبر: 77480

ارائه ایده های كم هزینه فضای سبز در نمایشگاه گل

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

ارائه ایده های كم هزینه فضای سبز در نمایشگاه گل


مشاور رسانه ای شهردار کرج به ارائه ایده های کم هزینه فضای سبز در نمایشگاه گل اشاره کرد و گفت: انعکاس اخبار دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج در رسانه ها اعم از خبرگزاری ها، صدا و سیما و روزنامه ها تاکنون بسیار مطلوب بوده است.
احمد خیری در بازدید از دومین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار داشت: نمایشگاه گل و گیاه در احیای هویت باغشهری کرج نقش مهمی را ایفا کرده و می تواند به تحقق هرچه بیشتر این مهم کمک کند. وی افزود: توجه به بهداشت روانی شهروندان و ایجاد روحیه شادابی و نشاط یکی از اهداف مهم و والای برپایی این نمایشگاه است که مسئولان برپایی آن به خوبی توانسته اند این روحیه را در شهروندان ایجاد کنند. این مسئول عنوان کرد: در واقع هویت باغشهری کرج وقتی در قالب نمایشگاه به نمایش در می آید، امکان معرفی متفاوت شهر کرج در کشور ایجاد می شود.
ارائه ایده های کم هزینه فضای سبز در نمایشگاه گل به شهروندان
خیری به استقبال شهروندان از برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و ادامه داد: در واقع می توان رضایت مندی شهروندان را در قالب رسانه های شهروندی و شبکه های اجتماعی مشاهده کرد که عکسها و فیلمهای نمایشگاه را در وبلاگ ها و سایتهای تخصصی فضای سبز به نمایش گذاشته اند. مشاور رسانه ای شهرداری کرج یادآور شد: تنوع موجود در نمایشگاه ضمن ایجاد الگوی مناسب برای مدیریت شهر و مناطق شهرهای مختلف استان، امکانی را فراهم می کند تا با توجه به سلایق مختلف شهروندان، برای ایجاد باغچه های کوچک در منازل، به افراد ایده دهد. وی گفت: در واقع برپایی چنین نمایشگاه هایی، این زمینه را برای مردم فراهم می کند تا بتوانند به سادگی از ایده های کم هزینه در زیباسازی و فضای سبز محیط خانه و آپارتمان خود استفاده کنند.
انعکاس مطلوب

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود