راه اندازی دو خط تلفن ضروری دریافت مشکلات در منطقه 10
سپیدارآنلاین: گروه شهری
سپیدار آنلاین: رئیس اداره خدمات شهری منطقه 10 کرج گفت: شهرداری این منطقه اقدام به راه اندازی دو خط تلفن به صورت شبانه روزی برای دریافت مشکلات شهروندان كرده است.
میثم حسینی پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با اعلام این مطلب افزود: در راستای رفاه حال همشهریان و با این تفکر و منش که داشتن شهری زیبا و پاک از هرگونه ناهنجاری یکسویه نمی تواند باشد و اگر تعامل مردم با شهرداری وجود نداشته باشد امکان دسترسی به ساختن شهری ایده آل امکان پذیر نخواهد بود. این مسئول از همشهریان ساکن در این منطقه درخواست نمود که دو شماره تلفن 36647676 و 36647677 را همانند شماره تلفنهای ضروری به خاطر بسپارند و همشهریان ساکن در منطقه با شماره گیری این خطوط می توانند هرگونه مشکلات مرتبط با این معاونت از قبیل عدم رفت و روب مناسب معابر و خیابانهای سطح منطقه عدم جمع آوری درست زباله، اطلاع رسانی از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در سطح منطقه و بطورکلي هرگونه ناهنجاری شهري را به این اداره اطلاع دهند تا همکاران اين مجموعه در معاونت خدمات شهری این منطقه با پیگیری سریع موضوع ، نسبت به رفع مشکل مطروحه اقدام كنند. حسینی گفت: این تعامل شهرداری و شهروندان دو وظیفه را در بردارد وظیفه شهرداری با ارائه خدمات مناسب در زمینه عمرانی و خدماتی و وظیفه شهروندان حفظ و صیانت از این دستاوردهای است و لطمه و آسیب به این خدمات باعث تضرر و صرف هزینه های گزاف جهت بهسازی و بازسازی دستاوردهای عمرانی و خدماتی می شود که هزینه های آن از همان عوارضی است که از خود مردم جهت صرف در این امر کسب می شود. وی در پایان اظهار امیدواری كرد که با راه اندازی این خطوط تلفن همشهریان تعامل دو سویه خود را با شهرداری تقویت و خدمتگزاران خود را در این نهاد با اطلاع رسانی دقیق و صحیح یاری كنند.
منبع: پایگاه خبری مدیریت شهری کرج