24 خرداد 1391
شماره خبر: 7884

بودجه 220 میلیونی ساخت مصلی محمد شهر کافی نیست

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

بودجه 220 میلیونی ساخت مصلی محمد شهر کافی نیست

سپیدار آنلاین: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه محمدشهر گفت: بودجه 220 میلیونی برای ساخت مصلی محمد شهر کافی نیست و نمازگزاران با وضعیت نامطلوبی در این مصلی نماز بر پا می کنند.
به نقل از شبکه خبری محمد شهر، ابراهیم کردلو درباره موضوعات قابل طرح پیگری وطرح از سوی نمایندگان کرج گفت: یکی از مهم ترین موضوعات که سالها است پیگیری آن صورت گرفته است کمربند مهم و حیاتی محمدشهر است. وی افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به البرز مصوبه این کمربندی که از محمدشهر تا ماهدشت واشتهارد امتداد پیدا می کرد شرایط ویژه ومنحصر به فردی را نمایان ساخت. کردلو ادامه داد: این مسیر به دلیل تردد از استان های غربی، جنوبی، اشتهارد، بویین زهرا و... نقش مهمی تردد و رفع معضل ترافیکی این محدوده دارد و باید اذعان داشت حیاتی ترین اولویت های محمد شهر تحقق مصوبه کمربندی محمد شهر است و نمایندگان شهرستان کرج می بایست آن را در اولویت پیگری های خود قرار دهند.
رفع معضل فاضلاب محمدشهر
کردلو دربخش دیگری فاضلاب شهری محمد شهر را از دیگر معضلات این شهر برشمرد و گفت: فاضلاب شهری محمدشهر از جمله مشکلاتی است که مصوبه هایی را هم به خود اختصاص داده است؛ اما هنوز ازبه عنوان معضلی اساسی درمحمد شهر با جمعیت یکصد وسی هزار نفری محسوب می شود.
ورودی محمد شهر کند پیش می رود
عضو شورای شهر محمد شهر درادامه پیرامون محدوده ورودی محمد شهر وعملیات کند شهرداری اظهارداشت: ورودی محمد شهر همچنان در وضعیتی نابهنجار پیش می رود و با وجود آنکه در دوره های قبل نیز پیگیری های زیادی شده است، اما تا کنون شاهد تحولی دراین زمینه نبوده ایم و گلایه های زیادی را از سوی شهروندان به همراه داشته است. وی افزود: اخیراً نیز عملیاتی از سوی شهرداری آغاز شده است اما بسیار کند پیش می رود و نیازمند تدبیر ویژه ای است. کردلو در بخش دیگری به مصلی نیمه تمام محمدشهر اشاره کرد وگفت: با وجود آنکه 220 میلیون تومان تا کنون از سوی شهرداری و شورای شهر به این امر اختصاص یافته است اما کافی نیست و نیازمند اعتبارات استانی هستیم. وی افزود: استاندار در این زمینه قول مساعدی داده اند تا با توجه به حضور حداکثری نماز گذاران در مصلی محمد شهر این مشکل رفع شود.
ارتقاء تقسیمات کشوری محمدشهر
کردلو عنوان کرد: وضعیت تقسیمات کشوری محمدشهر و ارتقاء آن در حال پیگیری است و از خواسته های اصلی محمد شهر به شمار می رود. وی افزود: جمعیت 130 هزار نفری محمدشهر در حوزه های گوناگون آموزشی، فرهنگی ، ورزشی و... نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود