14 تیر 1391
شماره خبر: 8575

پروژه ساخت مصلی محمدشهر در ماه مبارک رمضان تکمیل می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

پروژه ساخت مصلی محمدشهر در ماه مبارک رمضان تکمیل می‌شود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر محمدشهر گفت: طبق برآوردها امیدواریم با تکمیل پروژه مصلی محمدشهر تا ماه رمضان سال جاری، شهروندان محمدشهری امسال در این مکان اقامه نماز کنند.
ابراهیم کردلو با بیان مطلب فوق افزود: شهر محمدشهر شهر بزرگی است ولی متاسفانه تا کنون مصلی در آن احداث نشده بود و به همین دلیل نمازگزاران محمدشهری مشکلات فراوانی را به خصوص در زمان انجام مراسم پرشکوه نماز جمعه متحمل می شدند. کردلو ادامه داد: خوشبختانه با پیگیریهای شورای شهر، شهرداری و امام جمعه محترم محمدشهر، طرح مصلی محمدشهر در نیمه دوم سال پیش عملیاتی شد. وی در ادامه افزود: در سال گذشته بالغ بر 125 میلیون تومان اعتبار برای ساخت مصلی شهر مصوب شد و در سال جاری نیز 100 میلیون تومان برای این مهم اختصاص داده شده است.
تصویب 250 میلیون تومان اعتبار برای احداث مصلای محمدشهر
به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر محمدشهر همچنین مبلغ 200 میلیون تومان اعتبار نیز برای ساخت سرویسهای بهداشتی طرح مذکور اختصاص پیدا کرده و در کل در حدود 250 میلیون تومان اعتبار برای ساخت پروژه مصلی محمدشهر توسط شورای این شهر مصوب شده است. ابراهیم کردلو به نگاه ویژه استاندار البرز به طرح مذکور اشاره کرد و گفت: استاندار البرز هم شخصاً پیگیر اجرایی شدن این طرح بودند و تا به حال چندین بار از روند اجرایی شدن مصلی محمدشهر بازدید کرده اند. به گفته کردلو مصلی شهر محمدشهر دارای هزار و 400 متر زیربنا و در یکی از بهترین نقاط شهر جای گرفته است. وی در پایان به کمک مدیریت شهری محمدشهر به مساجد اشاره کرد و گفت: امسال مبلغی حدود 50 میلیون تومان برای کمک به مساجد محمدشهر در نقاط مختلف این شهر اختصاص داده شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود