14 تیر 1391
شماره خبر: 8583

350 میلیون تومان اعتبار برای ساخت مصلی محمدشهر هزینه شد

سپیدار‌آنلاین: گروه اقتصادی

350 میلیون تومان اعتبار برای ساخت مصلی محمدشهر هزینه شد

استاندار البرز گفت: تاکنون حدود 350 میلیون تومان اعتبار از طرف مدیریت استانی برای ساخت مصلی محمدشهر اختصاص داده شده است.
عیسی فرهادی در خصوص روند ساخت پروژه مصلی محمدشهر ضمن اعلام این مطلب افزود: در شهرهای دیگر استان البرز نیز از طرف مدیریت استانی برای ساخت مصلی ها و مساجد بودجه های خوبی اختصاص داده شده است. فرهادی افزود: بر همین اساس در سال گذشته بودجهای بالغ بر چهار میلیارد و 100 میلیون تومان برای طرحهایی از این دست اختصاص پیدا کرد و پرداخت شد. استاندار البرز گفت: امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم مبالغ و اعتبارات مناسبی برای تکمیل ساخت مصلی های استان اختصاص دهیم. وی ادامه داد: به طور کلی در هر شهر احداث یک مصلی در نظر گرفته شده است که البته هر یک از آنها به شکلهای مختلفی ساخته خواهند شد.
اصلاح ورودی شهر محمدشهر اقدام بسیار مهمی است
استاندار البرز در بخش دیگری از این گفتگو به پروژه اصلاح ورودی محمدشهر اشاره کرد و گفت: خوشبختانه آسفالت این ورودی هم اکنون در حال انجام است و طبق برآوردها حدود یک ماه دیگر به اتمام خواهد رسید. فرهادی افزود: پروژه مذکور از جمله طرحهایی است که سال ها رها شده بود و امروز شاهد آن هستیم که این پروژه از بلاتکلیفی خارج شده است.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود