14 تیر 1391
شماره خبر: 8543

اساس انجام امور جلب رضايت شهروندان است

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

اساس انجام امور جلب رضايت شهروندان است

سپیدار آنلاین: سخنگوی شورای شهر کرج با حضور در منطقه 12 شهرداري كرج ضمن ملاقات باهروندان در جريان اجراي طرح ها و امور مختلف اين منطقه قرار گرفت.
عبدالله پورمظاهری مبنا و اساس انجام امور را جلب رضايت شهروندان دانست و اظهارداشت:در اين زمينه ضروري است تا شهرداري به عنوان يكي از مهمترين ارگانهايي است كه بيشترين ارتباط را با مردم دارد و بايد در تحقق تكريم ارباب رجوع بكوشد. اين عضو شوراي شهر بيان كرد: ارتقاء و حفظ كرامت مردم در نظام اداري بايد يكي از مهمترين برنامه‌ها باشد چرا كه ارباب رجوع زماني تكريم مي‌شود كه كارش به خوبي و در كمترين زمان ممكن انجام شود. پورمظاهری عنوان کرد:شاکله تشکیل شورا های اسلامی، تامین نیازها و درخواست های مردم بوده و این نهاد برخاسته از مردم نیز اهتمام ویژه برای تحقق این هدف دارد. وی با تاکید بر پیگیری و تسریع مشکلات شهروندان افزود: بی شک مشکلات مردم قابل بررسی است و از وظایف قانونی و انسانی همه مسئولان و مدیران شهری است که با درایت و نگاه ویژه این مسئولان، حقی از مردم ضایع نشود. این عضو شورای شهر با اذعان بر وجود برخی مشکلات زندگی شهروندی با اعتقاد بر اینکه، موضوعات مطروحه از سوی شهروندان در قالب مشکلات، منطقی و اصولی است، افزود: شورای شهر با رویکردی تخصصی و کارشناسی نسبت به رفع مشکلات شهروندی اقدام می کند. این مسئول ادامه داد: این روند موجب شده تا مدیران شهری با نگرشی وسیع تر به رفع مشکلات پرداخته و نقاط ضعف و قوت از نگاه آنها دور نماند.
این عضو شورای شهر کرج بر توسعه فرهنگی، خدماتی و عمرانی در سطح منطقه 12 تاکید و خواستار رسیدگی ویژه به این موضوع با توجه به محرومیت های منطقه شد. وی اظهار امیدواری کرد تا این دیدارها بستر رفع مشکلات شهروندان و رفع محرومیت و کاستی های مختلف را در این منطقه و سایر مناطق کرج مهیا کند.



منبع: پايگاه خبري مديريت شهري كرج

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود