18 تیر 1391
شماره خبر: 8664

آغاز ثبت نام دوره های تخصصی طب سنتی و ماساژ درمانی در فرهنگسرای طبیعت

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

آغاز ثبت نام دوره های تخصصی طب سنتی و ماساژ درمانی در فرهنگسرای طبیعت

سپیدار آنلاین: مسئول آموزش فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج از آغاز دوره های تخصصی طب سنتی و ماساژ درمانی برای ثبت نام ترم تابستان در این فرهنگسرا خبر داد.
هاله ترهنده افزود: دوره های آموزشی شامل دوره های ماساژ جامع و مقدماتی طب سنتی با همکاری موسسه تحقیقات حجامت کشور در خصوص مباحث خاص گیاهان دارویی و درمانی برگزار می شود. وی افزود: از آنجا که آموزش ماساژ برای آرامش عمومی بدن و برای رفع ناراحتیهای عضلانی ( گرفتگی - انقباظات عضلانی و ....)، ناراحتیهای عصبی ( افسردگی - سردرد و ...)، ناراحتیهای اسکلتی ( سیاتیک - زانودرد و ...)،دردهای ناحیه کمر و لگن خاصره و دردهای ناحیه شانه و گردن و ...مفید است، این فرهنگسرا بر آن شد تا به برگزاری کلاسهای آموزش تخصصی ماساژ و ماساژ درمانی برای شهروندان کرجی اقدام کند. این مسئول اظهار داشت: این فرهنگسرا علاوه بر برگزاری این کلاسها دوره هایی را در زمینه کشاورزی از جمله گیاهان دارویی، باغبانی، طراحی فضای سبز، پرورش گلهای آپارتمانی، پرورش قارچ، پرورش ماهی قزل آلا، آموزش زنبورداری و ... برگزار می کند. ترهنده عنوان کرد: همچنین در این فرهنگسرا دوره های کوتاه مدت آموزشی سبزی کاری، تراریوم، بن سای، آلوئه ورا آموزش داده می شود و این فرهنگسرا توانسته تاکنون علاقه مندان زیادی را از اقصی نقاط کرج به خود جلب کند. این مسئول ادامه داد: این دوره های 44 ساعته، هفته ای یک روز به مدت چهار ساعت برگزار می شود که به طور میانگین این دوره ها دو ماه و نیم به طول می انجامد.
استقبال چشمگیر شهروندان در ترم تابستان بی نظیر است
ترهنده عنوان کرد: با توجه به متنوع بودن دوره های آموزشی در این فرهنگسرا شاهد استقبال بیش از پیش شهروندان در ترم تابستان نسبت به دوره های گذشته بوده و هستیم. این مسئول ادامه داد: این دوره های 44 ساعته، هفته ای یک روز به مدت چهار ساعت برگزار می شود که به طور میانگین این دوره ها دو ماه و نیم به طول می انجامد. مسئول آموزش فرهنگسرای طبیعت شهرداری کرج در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر نیز به دلیل استقبال شهروندان کرجی از این دوره ها ثبت نام کلاسها همچنان ادامه دارد. وی یادآور شد: این فرهنگسرا در ضلع غربی پارک چمران واقع شده و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 11-2241510 3 تماس بگیرند.



منبع:پایگاه خبری مدیریت شهری کرج

ميهمان
پاسخ 29/08/1392 - 10:43 مرضیه صالحی
با سلام
اینجانب مرضیه صالحی دارای مدرک کارشناسی
متولد 1345 دارای آشنایی با ماساژ درمانی و داروهای گیاهی
نیاز به مدرک درخصوص این زمینه ها دارم و همچنین علاقه به ادامه تحصیل در این رشته و بدلیل عدم دسترسی به این فرهنگسرها آموزشهای سنتی را نیز گذرانده ام لطفا مرا راهنمایی فرمائید
با تشر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود