7 مرداد 1391
شماره خبر: 9478

چهره شهر کرج با عناصر زیباسازی دگرگون می‌شود

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

چهره شهر کرج با عناصر زیباسازی دگرگون می‌شود

سپیدار آنلاین: سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری کرج از تغییر چهره شهر کرج با مبلمان شهری جدید، ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی، نوپردازی شهر در شب، نقاشی های دیواری، اجرای آبنماها و نمادهای میادین ورنگ آمیزی محیطی خبر داد.
حسین صدرایی درباره برنامه های سازمان زیباسازی شهرداری و تغییر چهره شهر گفت: با اجرای برنامه های سازمان و بکارگیری عناصر مبلمان شهری بزودی شاهد زیباشدن فضاهای شهری خواهیم بود. وی افزود: ساماندهی تابلوهای شهری و بالاخص اصناف غیرمجاز ازجمله برنامه های اصلی است و براساس آن تابلوهای سریالی جایگزین تابلوها و بیلبوردهای شهر خواهد شد.
نورپردازی فضاهای شهری در هنگام شب
سرپرست سازمان زیباسازی شهری گفت: نورپردازی فضاهای شهری در شب را نیز در دستور کار قرارداده ایم تا فضاهایی متفاوت برای استفاده از زیبایی های شهر در شب هنگام فراهم گردد.
تشکیل کمیته های گرافیک و نقاشی دیواری
حسین صدرایی اجرای آبنماها و نمادهای میادین را در کنار رنگ آمیزی و نورپردازی ازدیگر برنامه های سازمان زیباسازی شهری ذکر کرد و افزود: تشکیل کمیته های گرافیک و نقاشی دیواری از دیگر اهدافی است که درآینده برای تغییر چهره شهر در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد: تدوین ضوابط عناصر مبلمان شهری براساس استانداردهای روزبا همکاری دانشگاه تهران درکنارایجاد زمین های چمن فوتبال در نقاط 12 گانه شهرداری از اهدافی است که در سازمان زیباسازی شهرداری کرج برای تغییر و دگرگونی چهره شهر دنبال می شود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود