12 مرداد 1391
شماره خبر: 9744

تیم های نظارت بر ساخت وسازها در كرج تشكیل شد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

تیم های نظارت بر ساخت وسازها در كرج تشكیل شد

سپیدار آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری كرج از تشكیل تیمهای نظارت بر ساختمانهای دارای پروانه ساخت در مناطق 12 گانه این كلانشهر خبر داد.
'سعید صفری' در نشست مشترك مسئولان خدمات شهری و شهرسازی مناطق 12 گانه شهرداری كرج كه در محل باشگاه میلاد برگزار شد، اظهار داشت: طی هماهنگی های به عمل آمده با معاونت معماری و شهرسازی شهرداری، به منظور كاهش ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد با متخلفان، تشكیل این تیم ها در دستوركار قرار گرفت. وی از آسیب شناسی مشكلات موجود در حوزه كنترل و نظارت بر ساخت و سازها در این كلانشهر خبر داد و افزود: در این زمینه تمامی گشت های سد معبر در كرج از سوی معاونت خدمات شهری جمع آوری شد. این مسئول عنوان كرد: از اول مردادماه سال جاری، با اجرای طرح بلوك بندی در تمامی مناطق 12 گانه كرج، مسئولان مربوطه تمامی امور حوزه گشتی خود را بررسی می كنند.
صفری ادامه داد: در این بلوك ها تمامی مسئولان و خودروها با آرمهای مربوط به هر منطقه مشخص شده اند كه تنها باید در حوزه تحت پوشش خود بر امور نظارت داشته باشند.
معاون خدمات شهری شهرداری كرج یادآور شد: همچنین با همكاری معاونت معماری و شهرسازی مقرر شده است كه گشتهای نظارتی ویژه و مختص املاك دارای پروانه در تمامی مناطق 12 گانه تشكیل شود. وی اعلام كرد: برخورد قاطع با ساخت و سازهای غیرمجاز طبق روال گذشته از سوی این معاونت ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد خواهد شد.



منبع: ایرنا

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود