17 مرداد 1391
شماره خبر: 9960

کلنگ احداث پروژه مصلی بزرگ شهر محمدشهر به زمین خورد

سپیدار‌آنلاین: گروه شهری

کلنگ احداث پروژه مصلی بزرگ شهر محمدشهر به زمین خورد

سپیدار آنلاین: پروژه احداث مصلی بزرگ شهر محمدشهر در مراسمی با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان استانی آغاز شد.
مصلی بزرگ و دائمی شهر محمدشهر کلنگ زنی و در کنار آن جایگاه موقت مصلی این شهر که به شکل یک سوله بنا شده است نیز به صورت رسمی افتتاح شد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، معاونت امور استان‌های شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امام جمعه کرج، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، استاندار البرز و فرماندار کلانشهر کرج از جمله کسانی بودند که در این مراسم حضور داشتند. امام جمعه شهر محمدشهر در بخشی از این مراسم درباره ساخت پروژه مصلی محمدشهر گفت: در شهر محمدشهر فکر احداث مصلی از چندین سال پیش مطرح بوده است چراکه مکان‌هایی همچون مسجد جامع این شهر که برای اجرای نماز جمعه استفاده می‌شده‌اند گنجایش کافی را برای این منظور نداشته‌اند. حجت‌الاسلام علی الهی افزود: بر همین اساس و به علت اینکه برای ساخت یک مصلی، بودجه هنگفتی لازم است، تصمیم بر آن گرفته شد که در فاز نخست از سوله موقتی که امروز به صورت رسمی افتتاح شد استفاده شود و انشاءالله در فاز دوم این طرح نیز اقدام به ساخت مصلی دائمی و اصلی شود که خوشبختانه امروز با حضور مسئولان محترم کشوری و استانی کلنگ این طرح نیز زده شد. به گفته حجت الاسلام الهی در سال گذشته و برای شروع به ساخت پروژه مصلی موقت محمدشهر مبلغ 125 میلیون تومان و در سال دوم نیز مبلغ 200 میلیون تومان برای تکمیل این طرح اختصاص داده شده است و این پروژه به سبب تشریک مساعی مدیران ذیربط در کمتر از 9 ماه به بهره‌برداری رسید. وی اضافه کرد: در کل اعتباراتی که در ادامه برای ساخت مصلی موقت هزینه شد از 600 میلیون تومان تجاوز نکرده است و این سوله با جانمایی مناسب و با فضایی به وسعت 1800 متر، در حال جاضر پاسخگوی جمع کثیری از مشتاقان و نمازگزاران خواهد بود.



منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود