24 مرداد 1391
شماره خبر: 10226

احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان البرز شد

سپیدار‌آنلاین: گروه سیاسی

احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی استان البرز شد

سپیدار آنلاین: مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان البرز با حضورسردار احمدی مقدم برگزار شد.
باحضور سردار اسماعیل احمدی مقدم مراسم تودیع معارفه فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد. در این مراسم که با حضور استاندار البرز، فرمانداران، مدیران و معاونان برخی دستگاه های اجرایی استان، شهردار کرج و اعضای شورای شهر و همچنین ائمه جماعات و جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد، ضمن تودیع سردار علیرضا اکبرشاهی، امیر احمدعلی گودرزی به عنوان فرمانده جدید انتظامی البرز منصوب شد. سردار اکبرشاهی مدت پنج سال فرمانده انتظامی استان تهران و البرز بود ه بعد از تفکیک مناطق، تنها فرماندهی انتظامی استان البرز را عهده دار شد. امیر احمدعلی گودرزی نیز پیش از این فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بوده است. در این مراسم سردار اکبرشاهی ضمن ارائه گزارش عملکرد از دوران فرماندهی خود برای امیر گودرزی آرزوی توفیق ودر ارائه خدمت گزاری مطلوب کرد.
البرز در حوزه تامین امنیت بسیار موفق عمل کرده است
سردار علیرضا اکبرشاهی در ارائه گزارش عملکرد چهارساله فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: البرز درحوزه تامین امنیت بسیار موفق عمل کرده و این موفقیت بی شک نتیجه کار گروهی و تعامل بسیار خوب مدیران، معاونان و سایر خدمتگزاران در حوزه های انتظامی است. وی اجرای طرح پاکسازی، تعامل و همکاری با دانشگاه ها، کنترل اغتشاش از جمله در زندان قزلحصار، تفکیک فرماندهی غرب و شرق و کنترل فتنه و اغتشاشات انتخابات 88 و بعد از آن را از جمله ماموریت های راهبردی ناجای البرز در چهار سال گذشته عنوان کرد.
البرز 5 امین استان کشور به لحاظ وضعیت جرائم
اکبرشاهی اظهار داشت: در حال حاضر استان البرز در جایگاه پنجم کشور به لحاظ وضعیت جرائم است. وی افزود: در خصوص میزان مراجعات به پلیس در ردیف هفتم کشور قرار داریم. وی در خصوص وضعیت نیری انسانی ناجای استان گفت: در حال حاضر در وضعیت 78 درصدی نیروی انسانی قرار داریم که از این میزان، 85 درصد افراد در صف و اجرا و تنها 15 درصد در ستاد داریم.
106 درصد افزایش تماس با 197 در البرز
فرمانده سابق نیروی انتظامی استان البرز از افزایش 106 درصدی میزان تماس با تلفن 197 پلیس، کاهش 40 درصدی شکایات و افزایش 629 درصدی پیشنهادات و در خواست ها در طول چهار سال گذشته خبرداد و گفت: امار فوق موید جامعه محور بودن فعالیت های ناجا در استان البرز است.
ایجاد امنیت در استان البرز نیازمند مدیریت دقیق و اقدامات اساسی است
عیسی فرهادی استاندار البرز نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سردار اکبرشاهی گفت: ایجاد امنیت در استانی چون البرز که با افزایش چشمگیر جمعیت و مهاجرت های بی رویه مواجه است، نیازمند مدیریت دقیق و اقدامات اساسی و بنیادین خواهد بود. وی اظهار داشت: مدیریت دقیق و توجه به اقدامات اساسی و بنیادین در عملکرد سردار اکبرشاهی مشهود و ملموس بوده و امیدواریم در فرمانده جدید نیز تداوم داشته باشد. فرهادی گفت: استان البرز بعد از استقلال یافتن با انبوهی از محرومیت ها و غقب ماندگی ها مواجه بود که بی شک حوزه انتظامی نیز مستثنی نبوده اما با تفکیک مناطق و تشکیل دو فرماندهی جدید این حوزه تقویت و علاوه بر بران عقب ماندگی ها امروز صاحب حرف در بین سایر استانها شده است. استاندار البرز با اشاره به اینکه رشد جمعیت در البرز و به خصوص در کرج به گونه ای است که در پنج سال آینده اولین کلانشهر پر جمعیت کشور خواهیم بود گفت: باید از الان به فکر تامین زیرساخت ها برای اداره پنج سال آینده استان باشیم و این آینده نگری در بحث تامین امنیت باید بیش از هر چیز دیگری مورد توجه باشد.
نوآوری و خودکفائی در ناجا مصداق عینی دارد
سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات بی شائبه و عملکرد موفق اکبرشاهی گفت: نیروی انتظامی در بحث خودکفائی و نوآوری عملکردی بسیار موفق داشته است. وی اظهار داشت: با تدابیر اندیشیده شده در ناجا به ویژه در بخش معیشتی کوچکترین مشکلی خانواده انتظامی کشور را تهدید نمی کند. وی تاکید کرد: نیروی انتظامی با ایجاد تعاونی ها علاوه بر تامین نیازهای خود بدون کمترین کمکی از دولت در بسیاری از موارد و مواقع یاری رسان دولت نیز بوده است. رشد جمعیت و افزایش بی رویه مهاجرت ها به البرز و تهران نگران کننده است سردار احمدی مقدم گفت: با مقایسه میزان جمعیت البرز و تهران با چند سال پیش متوجه می شویم جمعیت با نرخ خیره کننده ای رو به افزایش است. وی افزود: همچنین میزان مهاجرت به تهران و البرز نیز رشدی بسیار داشته و این دو جای نگرانی به منظور کنترل و اداره آینده این دو کلانشهر به ویژه در بحث امنیتی دارد. احمدی مقدم تصریح کرد: باید تدابیر و راهکارهایی اندیشیده شود که مهاجرت ها معکوس و نرخ رشد جمعیت کنترل شود. وی ایجاد بسترهای مناسب شغلی، رفاهی و معیشتی در استانها و شهرستان های همجوار را عاملی مناسب برای کاهش و کنترل جمعیت و مهاجرت ها در تهران و البرز برشمرد.




منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود