23 مرداد 1391
شماره خبر: 10200

روند ارتقای امنیت در استان البرز مطلوب بوده است

سپیدار‌آنلاین: گروه اجتماعی

روند ارتقای امنیت در استان البرز مطلوب بوده است

سپیدار آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی روند ارتقای امنیت در استان البرز را مطلوب توصیف کرد و گفت: برای رسیدن به فضایی مطلوب‌تر نیازمند اجرای طرح‌ها و مأموریت‌های گوناگون در این استان هستیم.
سردار اسماعیل احمدی‌مقدم ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی استان البرز اظهار داشت: انقلاب ما پس از 34 سال فشار و تحریم هنوز پابرجاست و نه تنها در برابر این تحریم‌ها ایستادگی می‌کند بلکه هر روز مرزهای پیشرفت را شکافته و به جلو می‌رود. وی ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس دشمنان هر روز پالایشگاه‌های ما را نشانه گرفته و کشور را مورد حمله و تهدید قرار می‌داد، اما امروز دشمن جرأت حمله به ایران را ندارد و نمی‌تواند با توان نظامی ایران مقابله کند. این مسئول گفت: هر چقدر دشمن برای ما درد سر ایجاد کند ما هرگز دست از توسعه و پیشرفت بر نخواهیم داشت و اجازه نخواهیم داد که آنان به اهدافشان نزدیک شوند. احمدی‌مقدم تأکید کرد: امروز ظرفیت‌های علمی و فنی در کشور بسیار بالا است،‌ لذا ما باید ظرفیت‌های ناشناخته خود را شناسایی کنیم و بخش تولید را در کشور ارتقا دهیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث‌های امنیتی اشاره کرد و گفت: دشمن امروز در تلاش است تا با ناامن جلوه دادن کشور اهداف شوم خود را پیاده‌سازی کند، اما دشمن هر توطئه و ترفندی داشته باشد نمی‌تواند در برابر اقتدار مردم و پلیس ایستادگی کند. فرمانده انتظامی ناجا به نقش کشور در جهان اشاره کرد و افزود: امروز ایران اسلامی توانسته نقش بسیار مهمی را در کشورهای منطقه و جهان داشته باشد و ما نباید از این مهم غافل شویم. این مسئول تصریح کرد: در این راستا دشمن از این موضوع در هراس است، از این رو هر برگی را برای توطئه چینی علیه ایران ضربه زدن به کشور برای رسیدن به مقاصد شوم خود مورد استفاده قرار می‌دهد تا روحیه مردم ایران را تضعیف کند. احمدی‌مقدم در ادامه سخنان خود به افزایش نرخ جمعیت در استان البرز اشاره کرد و گفت: روند مهاجرت به این استان بسیار نگران کننده است، لذا باید تمهیدات لازم به منظور کنترل جمعیت به منظور ارتقای امنیت در این استان اندیشیده شود. وی ادامه داد: شرایط منطقه‌ای این استان به لحاظ پراکندگی سبب می‌شود بسیاری از مجرمان از استان‌های دیگر به این استان آمده و پنهان شوند.
ضرورت تقویت استان البرز
این مسئول یادآور شد: در این راستا تقویت استان البرز یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ناجا محسوب می‌شود. فرمانده ناجا اذعان داشت: البته طی پنج سال گذشته و با مدیریت فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز سردار اکبرشاهی این استان توانسته بسیاری از بحران‌های امنیتی را پشت سر بگذارد و امروز شاهد کاهش جرایم در این استان باشیم. در این مراسم از زحمات سردار علیرضا اکبرشاهی فرمانده سابق نیروی انتظامی استان البرز تقدیر شد و امیر احمد علی‌گودرزی به عنوان فرمانده انتظامی استان البرز معرفی شد.



منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

نام:*
ایمیل:*
متن نظر:
کد امنیتی: *
عکس خوانده نمی شود